neo_przeworsk Napisano Marzec 2, 2007 Zgłoś Share Napisano Marzec 2, 2007 No ba! Codemasters jakoś sobie z tym poradziło, więc dlaczego EA nie może? Zapewne model uszkodzeń przyciągnąłby fanów nieco realistyczniejszej rozrywki. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boldbaatar Napisano Marzec 5, 2007 Zgłoś Share Napisano Marzec 5, 2007 EA też sobie poradziło. Burnout to przecież ich robota i tam są licencjonowane auta, a dlaczego nie ma tej opcji w nfs-ach trudno powiedzieć. Może liczyli że maniacy prędkości na PC kupią sobie również PlayStation. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leonpro778 Napisano Marzec 22, 2007 Zgłoś Share Napisano Marzec 22, 2007 Jeżeli szukacie czegoś realistycznego to za prawdziwą kierownicą siądźcie, tylko pamiętajcie (tak mówi pani na początku fiomiku) WEAR YOUR SEAT BELT!!!! :D A i tak MW najlepszy, Carbon za mocno rozmyte i za dużo tych najnowszych bajerów graficznych Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boldbaatar Napisano Marzec 23, 2007 Zgłoś Share Napisano Marzec 23, 2007 Na realu też próbowałem Zabawa średnia, a tylko samochód do remontu. Całe szczęście ja cały z tego wyszedłem.Raczej nie polecam. Ewentualnie tylko dla prawdziwych fanów Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puer Napisano Maj 13, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 13, 2007 A ja nie rozumiem, dlaczego Juiced zostało zignorowane przez graczy. Porównanie z undergroundami wygrywa w prawie wszystkich kategoriach. -Ma świetną grafikę (przynajmniej modeli samochodów), -bardzo dobry model jazdy, o niebo bardziej realistyczny, niż w nfsu2, czy nfsu1, -świetnie odwzorowany force feedback (przejazd po studzience kanalizacyjnej przy 300 km/h naprawdę robi wrażenie), -zespół pomagający graczowi (w nfs pojawił się dopiero przy Carbonie i nie oszukujmy się, był raczej kiepski),-dużo samochodów, w tym muscle cary, którymi tak chwali się Carbon-naprawy, wyścigi o samochód, spore możliwości tuningu....I jeszcze sporo innych rzeczy. Tylko trochę klimatu brak... Ale dla samej jazdy Juiced jest znacznie lepszą grą od NFSów, poczynając od nfsu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woody Napisano Maj 13, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 13, 2007 Jucied również mi się podobał, niestety najpierw wyszedł w wersji ze skopanym modelem jazdy. Dopiero po roku wypuszczono poprawioną wersję, a przez ten czas gra się już trochę zestarzała. Do plusów doliczył bym reputację, która spadała gdy jeździliśmy nie czysto tzn. zderzaliśmy się lub spychaliśmy innych z drogi. Kolejnym plusem, jest fakt, że nie musieliśmy uczestniczyć we wszystkich wyścigach, wybieraliśmy w kalendarzu zawody, które nam odpowiadały. Osobiście w Jucied grało mi się równie przyjemnie co w NfS:U. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boldbaatar Napisano Maj 13, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 13, 2007 A ja nie rozumiem, dlaczego Juiced zostało zignorowane przez graczy. Porównanie z undergroundami wygrywa w prawie wszystkich kategoriach. -Ma świetną grafikę (przynajmniej modeli samochodów), -bardzo dobry model jazdy, o niebo bardziej realistyczny, niż w nfsu2, czy nfsu1, -świetnie odwzorowany force feedback (przejazd po studzience kanalizacyjnej przy 300 km/h naprawdę robi wrażenie), -zespół pomagający graczowi (w nfs pojawił się dopiero przy Carbonie i nie oszukujmy się, był raczej kiepski),-dużo samochodów, w tym muscle cary, którymi tak chwali się Carbon-naprawy, wyścigi o samochód, spore możliwości tuningu....I jeszcze sporo innych rzeczy. Tylko trochę klimatu brak... Ale dla samej jazdy Juiced jest znacznie lepszą grą od NFSów, poczynając od nfsu.Zignorowane zostało głównie dlatego, ze po NFSach juz nic nie jest takie jak dawniej. Z każdą grą serii rosła potrzeba prędkości. Juiced miał słabą grafikę i to nie przypadło do gustu graczom (sam zainstalowałem na swoim porządnym kompie i byłem poważnie rozczarowany), na dodatek kiepski model jazdy, nie dawał zbytniej przyjemności. Moze i były jakies plusy o których wspominasz (sam dużo nie grałem). ale zapowiadana jest dwójka wiec zobaczymy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puer Napisano Maj 13, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 13, 2007 Model jazdy jest bardzo dobry. Może mówisz o pierwszej wersji, w którą zresztą nie grałem. Nawet nie jestem pewien, czy była wydana w Polsce. Grafika też jest niezła. Zobaczymy, może Juiced 2 powali nfsy na kolana. A do nfsów nic nie mam. Porsche i NFSU należą do moich ulubionych ściganek. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pavel Napisano Maj 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 20, 2007 Ale cóz- nawet gdyby juiced 2 powaliłoby na kolana następnego NFS-a, to i tak spora część graczy zostałaby przy starej wypróbowanej serii bez względu jak byłaby ona słaba, bądź podobna do swojej poprzedniczki... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woody Napisano Maj 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2007 Zobacz pierwszy zwiastun nowej gry z serii Need for Speed!Już za dziesięć dni, czyli ostatniego dnia maja, koncern Electronic Arts, Inc. ujawni nową grę z serii Need for Speed. Na łamach strony internetowej popularnego cyklu, pojawił się już krótki zwiastun filmowy nadchodzącego wielkimi krokami programu oraz licznik odmierzający czas do jego oficjalnej zapowiedzi. Wiemy już, że Need for Speed: Pro Street (bo tak nazywać będzie się nowa gra), zerwie w końcu z ideą nocnych, nielegalnych wyścigów i przeniesie się na profesjonalne, zamknięte tory wyścigowe. Autorzy umożliwią modyfikację samochodów w celu poprawienia ich osiągów, a także dużo uwagi poświęcą realistycznemu modelowi uszkodzeń. Ten ostatni powstaje zresztą we współpracy z fizykami pracującymi na uniwersytecie w Vancouver. Duża liczba licencjonowanych aut, solidna dawka emocji i oczekiwane przez fanów cyklu zmiany. Czy trzeba czegoś więcej?gry-online.plJak dla mnie Need for Speed: Pro Street wprowadza duże zmiany w stosunku do Carbona. Zmiany, które mogą z powodzeniem odświeżyć serię. Jeżeli twórcy pójdą w kierunku realizmu to dla mnie będzie to duży plus. Need for Speed: Pro Street ma szanse odzyskać dobre imię serii. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archdevil Napisano Maj 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2007 No w końcu jako taki powrót do korzeni.Naprawdę, te wszystkie pic-pacyki, bajerki, 200 koni turbo nitro "kocham-ten-wóz" i lapmki choinkowe pod podwoziem zaczęły mnie nudzić. Jeśli elektronikom pójdzie wszystko po ich myśli, może być nieźle. Druga TOCA to raczej nie będzie, NFS = ściagałka dla każdego i niech tak pozostanie. Bądźmy cierpliwi a będzie nam dane/y trailer. Ave. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adie13 Napisano Maj 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2007 Ooo co ja słyszę nowy NFS Muszę przynać się ,że pomimo Most Wanted i Carbona jestem fanem tej serii.Widać nareszcie ,że panowie EA zastanowili się czemu gracze zaczęli klnąć przed nowymi tytułami. Powrót na tory, dużo aut + mały tuning... Czy nie myślicie o Gran Turismo?Jeśli gra wjedzie na te same tory to zapowiada się wyśmienita gra...Tory typu Nurburgring, Laguna Seca itp. + dakmy na to 400 bryk + nextgenowa oprawa= Odjechana giera...Wiecie fizyka wcale nie musi być na poziomie GTR2 ale gdyby miała arcadowość GT4 to będzie baaardzo fajnie! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raganius Napisano Maj 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2007 + nextgenowa oprawaEeee tam - ja bym tam wolał grafikę na DX10! "next-genowa" oprawa to już przeżytek NFS Pro Street - najgorszy podtytuł w historii serii, ehm.Co mnie najbardziej ciekawi: czy EA wyciągnęła jakieś nauki z TDU, jak zamierza konkurować z grą Atari - czy w ten sposób jak w przypadku Fify i Pro Evolution Soccera? :x Dla mnie osobiście nowy NFS będzie musiał być naprawdę dobry (czyli nie-carbonowy) żeby nawiązać równą walkę z TDU. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NeXIcE Napisano Maj 23, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 23, 2007 Mimo wszystko, że podobał mi się Most Wanted, jest mi obojętnie na co tym razem zdecydują się twórcy. Ważne, żeby było grywalne. Ciekawi mnie tylko jak chcą rozwiązać te zamknięte tory... Skończenia z jazdą po mieście i wprowadzenie samych URL (takie jak w Underground 2)? Zero tuningu? Zero swobody? Wyścigi wybierane z menu? Pewnie będzie tryb kariery i mam nadzieje, że nie zepsują tego. Też mi nie odpowiada klimat w Carbonie i jego cała otoczka. Lubie podłubać w aucie, ale nie w takiej oprawie. Pogrzebać coś pod maską i dostosowywać samochód do danego wyścigu dla mnie jest ok, ale już z tym wyglądem zewnętrznym twórcy przesadzali. Super, by było gdyby Pro Street wprowadził właśnie bardziej realistyczną rozgrywkę, zamiast dotychczasowej filmowej, gdzie trzeba było uciekać przed setkami jednostek policyjnych. Ucieszę się, gdy będzie to porządna, w miarę realistyczna ścigałka, która zachowa swoje skupienie na autach. Zresztą co ja wygaduję. NFS:Unleashed, znany też jako Porsche 2000, nie miał takiego ogromnego tuningu, a miał chyba najlepszy klimat ze wszystkich części serii. Pamiętam jak kiedyś uruchomiłem demo i zamiast jechać zatrzymywałem się, aby popatrzeć na naturę i jakiegoś ludka zamiatającego podwórko . Czyli wracam do początku posta... Nie ważne co to będzie, liczy się grywalność... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woody Napisano Maj 23, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 23, 2007 Prawdopodobnie tym razem w grze nie będziemy mieli wolnego miasta, przez co gra straci trochę na swobodzie. Z drugiej jednak strony po co tworzyć całe miasto, w którym i tak nie odbywałyby się wyścigi.Wygląd auta na zwiastunie wskazuje, że nadal będziemy mieli pokaźne możliwości tuningu optycznego. Mam nadzieję tylko, że tuning ten nie będzie dal nas obowiązkowy, bo nie chcę aby stawiano mnie w sytuacji, że jeżeli nie będę „ulepszać” wizualnie auta to nie uzyskam jakichś tam punktów, czy też bonusów. Po prostu jeżeli ktoś będzie chciał montować te wszystkie bajery to będzie montował, a jeżeli nie to nie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diabol Napisano Maj 23, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 23, 2007 Z tego co widać na filmiku to w końcu będą zniszczenia wozu i trzeba się będzie starać na zakrętach co znaczy, że nie będzie już ślizgania się po bandzie na zakrętach. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raganius Napisano Maj 23, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 23, 2007 Ciekawi mnie tylko jak chcą rozwiązać te zamknięte tory... Skończenia z jazdą po mieście i wprowadzenie samych URL (takie jak w Underground 2)? Zero tuningu? Zero swobody? Wyścigi wybierane z menu? Pewnie będzie tryb kariery i mam nadzieje, że nie zepsują tego. .Zrezygnowanie z wolnej jazdy po mieście byłoby krokiem wstecz do pierwszego Undergrounda - oby tego nie zrobili.Całkiem możliwe, że miasto będzie, ale same wyścigi będą odbywały się tylko na zamkniętych torach (?). Możliwe, że EA przestraszyła się że Jack Thompson odczepi się od GTA i oskarży NFS o uczenie przyszłych kierowców złych nawyków na drodze? :lol: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trojanos Napisano Maj 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 24, 2007 Jak dla mnie starsze części ( te przed U i UII ) były o wiele lepsze Pomysł "wolnego miasta" pogorszył wspaniały klimat tej gry. Co nie oznacza że się gorzej gra . Na klawiaturze nie grałem nigdy tylko na samej kierownicy. Tak chyba trudniej no nie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nicek Napisano Maj 29, 2007 Zgłoś Share Napisano Maj 29, 2007 Wszystkie częśći jako tako przetrwały na moim HDD...ba NFS:U2 niedawno uruchomiłem na pare wyścigów zatem można powiedzieć że NFS dla mnie jest serią dobrą z wadami ale ogólnie oKEYPs.czekam na nową część Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twarzer Napisano Czerwiec 1, 2007 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2007 Mam nadzieje, ze nowy NFS bedzie dla serii tym czym po nieudanym HP2 byl Underground. W zasadzie Underground to jedyna z czesci nowszych niz Porsche, ktora mi sie naprawde podobala. W Prostreet moze bedzie jakis powiew swiezosci. Troszke zmieniona formula gry okraszona dobra fizyka i wieloma wyscigami do rozegrania oznacza pewny suckes. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archdevil Napisano Czerwiec 1, 2007 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2007 Osobiście, najbardziej chciałbym ujrzeć w Pro Street (trochę kretyński tytuł, fakt ) trochę inną atmosferę tzn. wywalić ziomasów, którzy przy każdej możliwej okazji cwaniaczą jak to dobzi oni nie są (a ogrywamy ich na pierwszym lepszym zakręcie) i co oni tam za wozy nie mają, a zastąpićich profesjonalnymi kierowcami wyścigowymi. No i okraszenie ich jakąś przyzwoitą AI też byłoby mile widziane Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diabol Napisano Czerwiec 1, 2007 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2007 Mam nadzieję, że w pro street nie będzie tak wiało nudą jak w poprzednich częściach, a poza tym taki klimat mi bardziej odpowiada. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woody Napisano Czerwiec 1, 2007 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2007 Również chciałbym aby zrezygnowano z tej „ziomalskiej” otoczki wyścigów. Jednak z tą nową atmosferą może być problem. Patrząc na ten filmik wydaje się, że te wyścigi na torach to będzie wielkie show. Najważniejsze aby model jazdy dawał wielką satysfakcję. Mam też nadzieję, że NFS pójdzie nieco w ślad TDU i twórcy wykupią dużo licencji, bo 20 aut to jednak trochę za mało. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nicek Napisano Czerwiec 1, 2007 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2007 Też wolałbym aby NFS zrezygnowało ze stylu gdzie każdy może dostać w łeb gdy krzywo na kogoś spojrzysz...A NFS W KLIMACIE TEST DRIVA NA TORACH npF 1? czemu nie zawsze można spróbować Ale żeby Twórcy niepredobrzyli tak jak z Carbonem bo będzię niezła Buba... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthizo Napisano Czerwiec 1, 2007 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 1, 2007 Tak jak przeczuwałem, właśnie EA Games oficjalnie zapowiedziało kolejną grę z bardzo popularnej serii "Need for Speed". Najnowsza odsłona będzie mieć podtytuł "Pro Street" i ukaże się w listopadzie bieżącego roku. Tak jak wskazuje nazwa, w grze dominować będą uliczne wyścigi - mam nadzieję, że gra okaże się o wiele lepsza aniżeli poprzednia część, "Need for Speed Carbon". "Pro Street" ukaże się niemal na wszystkich konsolach oraz na PC. Nie wybaczyłbym panom z Electronic Arts, gdyby nie wydali nowego "NFS-a" na blaszaki. Póki co musimy zadowolić się trailerem i kilkoma screenami. Chociaż krążą plotki, iż w najnowszej odsłonie serii ujrzymy nową wersję systemu AutoSculpt (modyfikacja części pojazdu). Do naszej dyspozycji autorzy mają oddać ponad trzydzieści licencjonowanych samochodów (wśród nich takie bryki jak Honda, BMW, czy Audi). Krótko reasumując, "Pro Street" dołącza do mojej listy najbardziej wyczekiwanych gier. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.