konrino Napisano Grudzień 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Grudzień 21, 2014 Witam mam otóż następujący problem , przy włączeniu lola od wczoraj pokazuje mi się komunikat :Dodam że stało się to po wczorajszym zmienieniu internetu na Netie . Problem nie występuję tylko na moim komputerze , ponieważ próbowałem też zainstalować u brata - skutek ten sam .Może napisz teraz co próbowałem :-reinstall z 5 razy-Zmieniałem DNS na publiczny DNS google-próbowałem uruchomić jako admin-próbowałem kasować różne foldery takie jak lol_air_solutions-próbowałem włączać przez rads_kerlner.exe-kasowałem COMODO ANTIVIRUSMoim zdaniem jest coś z łącznością ale 100% nie daje . Dodam że usłyszałem że Netie przez 3 miesiące ma ochronę antywirusową jakąś której nie da się wyłączyć (dają ją za darmo) .Jakieś pomysły? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hejnewar Napisano Styczeń 9, 2015 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2015 Mam ten sam problem... Podobno reset ipconfig /flushdns pomaga. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.