Skocz do zawartości

Baldur's Gate II - czary maga/kaplana


matek13

Polecane posty

Czarów w światach Dungeons & Dragons używa się zupełnie inaczej niż w większości RPGów. Nie ma punktów many, za to czary podzielone są na poziomy i trzeba je zapamiętać.

Dla przykładu, 1-poziomowy mag ma 2 sloty na czary 1 poziomu. Musisz w księdze czarów wybrać 2 czary do zapamiętania (różne, lub takie same - bez znaczenia) które zostaną zapamiętane przy kolejnym odpoczynku w dziczy lub karczmie. Kiedy czar jest już zapamiętany, każde użycie go zużywa - czyli mówiąc wprost, 1-poziomowy mag może rzucić ledwo 2 zaklęcia pomiędzy odpoczynkami.

Dodatkowo, używanie większości zbroi, o ile w ogóle można ją założyć, spowoduje ograniczenie możliwości rzucania zaklęć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to nawet najcięższa zbroja nie ogranicza zaklęć kapłańskich. Poza tym zaklęcia rzuca się za pomocą przycisku u dołu ekranu, a nie z poziomu księgi czarów/kapłańskiego zwoju (pewnie to wiesz, ale lepiej być pewnym).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...