Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

miki0987532

Głośniki do 600 zł

Polecane posty

Witam, chciałbym kupić głośniki do komputera kosztujące około 600 zł. Interesują mnie głośniki 2.0, będę ich używał do słuchania muzyki elektronicznej. Mam zintegrowaną kartę dźwiękową aczkolwiek niedługo planuję kupić Xonar DX. Mój pokój ma około 20m2. Chciałbym również dodać że nie znam się za bardzo na głośnikach ale zależy mi na dużej mocy. Jeżeli to możliwe w tym przedziale cenowym, mógłbym również skusić się na dwie kolumny i wzmacniacz. Co polecacie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz w żadnym razie monitorów studyjnych, będziesz miał suchotniki które nie przyniosą CI radości ze słuchanie takiego gatunku muzycznego.

Gdybyś miał 1000zł i mógł pójść w używki to można byłoby się już pokusić o jakiś ciekawy zestawik. Do takiej muzyki widziałbym jakiegoś Denona albo NAD-a z at 80'-90'.

A jeśli nie to wspomniane wyżej solo - tylko daj im przestrzeni do grania, kup standy co by sensownie je rozstawić (Solo to kolumny podstawkowe). No i muszą mieć tak minimum 1,5m^2 wolnej przestrzeni wokół siebie (bass reflex).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biurko średnio się nadaje jeśli będziesz słuchał siedząc przy nim. To nie są monitory bliskiego pola , potrzebują przestrzeni.

Podstaw sceny dobrej się nawet nie uzyska odsłuchując w ten sposób tego typu kolumn.

A co do wolnego pola wokół nich no to sprawa dość prosta - brana z podstaw akustyki... - bass reflexu nie oszukasz, to nie jest zamknięta konstrukcja.

Starych polskich produkcji nawet nie bierz pod uwagę....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tablica.pl (olx) to forum audio? Nie wydaje mi się. Są tam dostępne za 400zł w dobrym stanie a to dobra cena ;> Dobrym pomysłem są również kolumny Bolero 200.