Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Lippi

modernizacja v2

Polecane posty

Witam, to znowu ja.

W listopadzie zeszłego roku doradzaliście mi przy wyborze nowych części do komputera, lecz niestety wszystko odwlekło się w czasie, a i środków już nie ma, więc zwracam się z kolejną prośbą.

Chciałbym jak najmniejszym kosztem trochę podreperować mojego staruszka, a przede wszystkim mam na myśli wymianę jednordzeniowego Celerona i danie jakiejś budżetowej karty graficznej.

Dla przypomnienia moje ważniejsze podzespoły:

mobo - G31M-ES2L (LGA 775)

cpu - Intel Celeron E1400

gpu - ATI Radeon HD 4350

zasilacz - będzie nowy

Ciężko mi podawać zakres cenowy, bo to wiąże się z pewnym dyskomfortem podczas oczekiwania :D Myślałem o jakimś Quad Corze, ale nie znam się na tym. A w kartach graficznych z niższej półki się w ogóle nie orientuję. Liczę na jakieś propozycje i że w końcu uda mi się sfinalizować zakup.

pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz spojrzę na karty, ale jeszcze mam jedno pytanie. Jak będzie wyglądała różnica w poborze prądu? Bo wydaje mi się, że obecny sprzęt pobiera dość dużo, dlatego mam wysokie rachunki za prąd biggrin_prosty.gif czy te procesory pobierają mniej?

// dobra, czyli będzie Q6600 i nie wiem czy nie lepiej zamiast nowej karty, dać od razu zasilacz. Myślę, że to procesor tak ogranicza komputer (bo w gry gram niezbyt wymagające - LoL, CS:GO), a karta to sprawa drugorzędna. I teraz moje pytanie - czy poniżej tego Fortrona 350W, który jest za ok. 70 zł, jest coś godne polecenia? Czy nie ma/nie warto?

/// tak sobie myślę, że do tych wymagań potrzebna jest bardziej wydajność pojedyńczego rdzenia, a te Quady mają niezbyt wysokie taktowania. Może lepszy będzie Dual Core 3-3,2 GHZ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może lepszy będzie Dual Core 3-3,2 GHZ?