Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Boomer

World of Wacraft

Polecane posty

Witam :rolleyes:

Mam do sprzedania grę World of Warcraft (podstawa + dodatek) wraz z bardzo dobrym kontem.

Na koncie znajduje się troll hunter level 70 na serverze Burning Legion (najbardziej popularny server wsród polaków) oraz Undead Warlock level 70 na serverze Bladefist.

Hunter:

-posiada zarówno full epicki gear do PvE (itemy z Karazha, Zul'Aman, Grull' Lair, SSC, TK, BT, Hyial Summit, badge) jak do PvP (4/5 s3 [wraz z naramiennikami] + s3 łuk i axe, 1 część setu s1, naszyjnik s4 oraz reszte itemów z s3).

Hunter posiada 5 mountów 100% speed (Black War Raptor, Black War Kodo, Red Skeletal Horse, Frostwolf Howler oraz Black Strider) oraz 3 mounty latające 280% (Wiwerna, Onyx Netherwing Drake oraz mount za exalted z frakcją Shatari Skyguards). Postać ma profesje Jawelcraftin (375), może wycraftować dużo epickich i niebieskich gemów. Drugą profesją jest enchanting (około 285), niestety nie starczyło mi czasu dokończyć tej profesji, jednak jeśli ktoś podejmie się jej trenowaniu będzie miał dostęp do wszystkich b. dobrych recept za reputacje. Hunter ma oczywiście dostęp do wszystkich heroików w grze (wszędzie albo revered albo exalted). Hunter ma otwarty transfer.

Warlock:

-ta postać nie jest niestety równie dobra jak hunter, ale też nie jest strasznie zła :) Posiada ona 2 części s1 (shouldersy i chest), reszta itemów jest niebieska, w tym b. dobry staff z enchantem +40 spell dmg. Dodatkowo posiada epickie naramienniki z MGT hero. Postać ma mounta 100%, lockowego konia za diabelsko trudny i czasochłonny quest :) Warlock ma rozpoczęte profesje herbalism i minning, gdy wytrenuje się je na maxa postać będzie prawdziwą maszyną do farmowania golda :D Postać ma dostęp do wszystkich hero w grze poza TK.

Dodatkowo na koncie znajdują się postacie:

-Tauren Druid level 31 (feral gear) - server: Bladefist

-Orc Shaman level 29 (enh gear) - server: Bladefist

-Orc Rogue level 12 - server: Bladefist

-Blood Elf Paladin level 31 (prot / retri gear) - server: Burning Legion

Doskonałe konto na nadchodzący dodatek :)

Zainteresowanych zapraszam do rozmowy w tym temacie :)

PS Niestety strona www.wow-europe.com aktualnie nie działa, ale jak tylko zadziała dołącze linki do armory.

You are bidding on my time leveling for this account. Said account remains the property of Blizzard. You will not 'OWN' the account, for it belongs to Blizzard. The only thing you are bidding on is the time I have invested into the account. All characters, items, in-game currency, and anything else associated with this auction will remain the property of Blizzard. By bidding on, inquiring about, or viewing this auction you are stating that you are in NO way affiliated with Blizzard Entertainment or any associated entity. World of Warcraft is a trademark of Blizzard Entertainment. All characters, items, gold pieces, or other intellectual property in World of Warcraft are the sole property of Blizzard Entertainment. This auction is not for the ownership of their intellectual property but rather for the time spent working on these characters and acquiring items. Before bidding on my auction you must read and agree to Blizzard's EULA located at: http://www.worldofwarcraft.com/legal/eula.html All title, ownership rights, and intellectual property rights in and to World of Warcraft are owned by Blizzard Entertainment and its licensors. This auction is not for said rights or intellectual property but is a compensation for time and effort invested personally outside the game. All items related in this auction will remain the sole property of Blizzard Entertainment. By viewing OR bidding on this account you assert that you are in no way affiliated or employed with Blizzard Entertainment. Disclaimer: By bidding on, inquiring about, or viewing this auction you are stating that you are in NO way affiliated with Blizzard Entertainment, ESA - Entertainment Software Association, or any associated entity. World of Warcraft is a trademark of Blizzard Entertainment. All characters, items, gold pieces, or other intellectual property in World of Warcraft are the sole property of Blizzard Entertainment. This auction is not for the ownership of their intellectual property but rather for the time spent working on this character and acquiring items. All references to 'the character' are indicative of my time spent on leveling the aforementioned character. All characters, items, in-game currency, and anything else associated with this auction will remain the property of Blizzard Entertainment.

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

• Kto przegląda   0 użytkowników

• Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Utwórz nowe...