Jump to content
UpiornyOrszak

Sklep Muve - pytanie

Recommended Posts

Witam, mam pytanie otóż wczoraj zamówiłem sobie na Muve grę, zlecenie zostało przyjęte jak należy jednak nie otrzymałem maila z rozpoczęciem procesu płatności Pay U (dodam że płacę przelewem tradycyjnym). Kiedyś kupowałem inną grę w tym sklepie i mam maila od Pay U, stąd moje pytanie czy mogę dokonać wpłaty na podstawie danych z pierwszego maila czy muszę czekać na potwierdzenie ? Proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...