Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Paktofonika98

BF 3 Orgin

Polecane posty

Witam

A wiec kupiłem sb dzisiaj bf 3 na plycie zacząłem instalacje utworzyłem konto w orgin i tu zaczyna sie mój problem ponieważ założyłem konto na emailu na którym jest juz jedno konta i teraz gdy chce zagrac w bf i loguje sie na battelog to loguje mnie na stare konto na którym nie ma Battlefield'a pomóżcie

Prosze o pomoc wink_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Prawdopodobnie będziesz musiał się skontaktować z pomocą techniczną EA (Tel: + 48 22 397 08 40), jednak uprzedzam - skontaktowanie się z polskim oddziałem pomocy EA przez telefon graniczy z cudem, czyt. nigdy nie udało mi się tam dodzwonić, wiecznie tylko sekretarka nadaje, że "czas oczekiwania na konsultanta jest obecnie bardzo długi..." (czy coś w tym stylu), z kolei z forum wyczytałem, że ludziska którzy zostali pobłogosławieni otwartą linią telefoniczną, nie mieli zbyt pozytywnych doświadczeń...

Jeżeli jednak znasz j. angielski, to łatwiej będzie Ci zmienić stronkę na oddział w Stanach Zjednoczonych, a tam będziesz miał Live Chat - i bardziej "rozgarniętych" ludzi,

pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi, ale na powyższej radzie moja pomoc się kończy. Rozmowa z konsultantem na Live Chacie (lub z polskim konsultantem przez tel.) prawdopodobnie będzie wymagała podawania Twoich prywatnych danych związanych z kontem Origin (i innych informacji (jeżeli będą wymagane), i (całkiem możliwe, nie jestem pewien) wprowadzania czegoś na bieżąco na Twoim komputerze.

Może ktoś z rodziny, lub znajomych Ci w tym pomoże. I jeszcze jedno - zanim skontaktujecie się z pomocą, przygotuj wszelkie dane dot. konta Origin, email, hasło, gry które posiadasz itp.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz stronkę pomocy US EA (możesz zmienić kraj, w prawym dolnym rogu masz - Country Selector - ) :

https://help.ea.com/en/contact-us/ask

będziesz musiał się zalogować na swoje konto Origin, następnie postępować zgodnie ze wskazówkami wpisując w box problem, i wybierając poszczególne opcje...następnie (gdyż zakładam, że nie znajdziesz rozwiązania problemu, a pojawi sie proponowane), będziesz widział komunikat "I Still Need help" (ciągle potrzebuje pomocy), i dalej zgodnie ze wskazówkami. Gdzieś po drodze powinieneś mieć możliwość skorzystania z Live Chat'a i porozmawiania z konsultantem (zakładam, że będziesz rozmawiał po angielsku).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ktoś powinien się odezwać, choć tutaj również może być różnie - teraz, kiedy jest zimowy okres promocyjny, i sprzedaż gier jest bardzo duża, to też dużo ludzi korzysta z pomocy starając się rozwiązać różne problemy. W sumie należy też zwrócić uwagę na strefę czasową...w sumie u nas jest 19:30, to w Stanach (zakładając że oddział pomocy jest w Stanach ;) jest pewnie gdzieś między 11:30 a 13:30 (zależy jaki stan), a więc godziny robocze - jest więc spora szansa, że ktoś się odezwie :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...