Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

nietoperz

Mobilny laptop

Polecane posty

Dzień dobry. Jestem studentem i do tej pory używałem netbooka Samsung N150, który sprawdzał się dość dobrze na uczelni, ale jednak wydajność po pewnym czasie po prostu zaczęła irytować. Na pewno na plus były rozmiary, waga i czas pracy na baterii. Z racji, że teraz częściej przydałby mi się sprzęt do bardziej zaawansowanych zadań, zdecydowałem, że kupię nowego laptopa.

Sprzęt byłby używany bardziej do pracy, ale od czasu do czasu byłoby fajnie w coś zagrać. W nowości grać nie muszę, mam od tego kompa w domu, ale gry sprzed 2-3 lat mogłyby chodzić. Na moim aktualnym netbooku mocno przycina Neverwinter Nights z 2002 roku, więc różnica i tak będzie ogromna. wink_prosty.gif Bardziej zależy mi, żeby laptop mógł dłużej popracować na baterii. Myślę, że takie 13,3" lub 14" byłoby dla mnie optymalne, ale jeśli tylko z tego powodu będzie znaczny spadek wydajności albo wzrost ceny, to mogę się skłonić ku 15,6". Na sprzęt chciałbym przeznaczyć do 2500 zł, może być bez systemu, mam licencję studencką. Macie jakieś propozycje?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście zapomniałem wspomnieć, że dysk SSD byłby mile widziany. ;) Wymiarami i wagą jak najbardziej mi odpowiada, ale tak się zastanawiam czy przy pracy te 13" nie przeszkadza? Od czasu do czasu muszę odpalić jakiś program graficzny i bawię się trochę w Adobe Captivate (taki bardziej rozbudowany powerpoint). Jak z wydajnością tej karty graficznej? Widzę, że wg testów dałoby się w coś pograć w czasie nudy. Czyżby pierwsza propozycja była strzałem w 10? Dzięki za pomoc!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach