Yavi Napisano Październik 6, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 6, 2011 Tzn. na Morelach jest opcja złożenia i przetestowania przez nich zestawu, więc liczę, że to zrobią Poza tym wiem, że muszę ogarnąć, czy to co dostanę zgadza się z tym co zamówiłem. Muszę zerknąć też, czy wszystkie pudełka/płyty dadzą. I pytam, czy jeszcze na coś zwrócić uwagę Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Akron Napisano Październik 6, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 6, 2011 (edytowany) Często pojawiają się opinie w których narzeka się na odczepione/źle przytwierdzone chłodzienie, więcej rzeczy nie słyszałem, oprócz jednego płaczka któremu się tam powgniatały wiatraczki na karcie. @down: dokładnie tak, zapomniałem tego dodać Edytowano Październik 7, 2011 przez Akron Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Październik 6, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 6, 2011 Przy czym we wszystkich przypadkach sprzęt był wysyłany, więc uszkodzenia mogły powstać w transporcie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yavi Napisano Październik 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 11, 2011 Sprzęt zamówiony. Na razie na etapie zamawiania uwzględnili mi darmową przesyłkę, złożenie PC za 1zł i dali 10złotych rabatu za polubienie morele.net na fb Jak dostanę (o ile dostanę) sprzęt, to napiszę dalszą opinię o sklepie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ollaen Napisano Październik 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 15, 2011 (edytowany) Co sądzicie o ram.net.pl? Zamierzam u nich kupić dysk SSD z zapłatą z góry. Czytając komentarze na ceneo nie wiem co myśleć. Może lepszym wyborem będzie redcoon.pl? - http://www.ceneo.pl/1930-0a Edytowano Październik 15, 2011 przez Ollaen Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Październik 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 15, 2011 Ja kupowałem rok temu obudowę w ramnecie i się zawiodłem od każdej możliwej strony. Oszustwo co do dostępności towaru w magazynie, kompletny brak kontaktu, bardzo długi czas wysyłki. Nie polecam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRIX94 Napisano Październik 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 21, 2011 Kurtmedia, polecam jak najbardziej. Części się zgadzały, nic nie było uszkodzone, dobrze zabezpieczone pudło. Szybki i wygodny kontakt, polecam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anvilek Napisano Październik 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2011 (edytowany) Post zedytuje po rozwiązaniu sprawy Edytowano Październik 26, 2011 przez Anvilek Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProXimoPL Napisano Październik 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2011 co do sklepu RAMNET zdecydowanie NIE polecam i baaaaaaardzo odradzam , kupiłem u nich pod koniec wakacji dysk , jak się okazało dysku nie ma , wszystko anulowane a pieniędzy jak nie oddali tak ich nie mam od prawie 4 miesięcy... nie jest to dużo bo 200 zł ale zawsze coś... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tolek024 Napisano Listopad 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 7, 2011 Czy na agito.pl jak się zamawia całą skrzynkę to przysyłają komputer złożony? Czy za to się coś dodatkowo płaci? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Listopad 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 7, 2011 Przysyłają komputer w częściach. Z tego co wiem nie ma u nich usługi składania komputera. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Listopad 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 10, 2011 Pytanie odnośnie sklepu agito.pl, jak wypełniam dane osobowe, to wyświetla mi nazwę firmy(moje imię i nazwisko), czy to ma tak być? Nigdy wcześniej nie kupowałem przes internet... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Listopad 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 10, 2011 Z tego co widzę nigdzie w opcjach (przynajmniej na swoim koncie) nie ma miejsca do wpisywania danych firmy, więc chyba jakiś błąd... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Listopad 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 10, 2011 (edytowany) Dane odnośnie adresu wyglądają tak: Imię i nazwisko Nazwa firmy (gdzie w moim przypadku wyświetla się tutaj moje imię i nazwisko) ulica i numer domu Kod pocztowy Nazwa miejscowości. W typach adresu zaznaczam "osoba fizyczna". Edytowano Listopad 10, 2011 przez Blik Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Listopad 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 10, 2011 No to raczej błąd na stronie... tak mi to przynajmniej wygląda. Zawsze możesz do nich wysłać maila z pytaniem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Listopad 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 10, 2011 Mam nadzieje, że nie przeszkodzi to w realizacji zamówienia... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Listopad 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 14, 2011 Gorąco polecam sklep audiomagic.pl. Korzystne ceny, dobra obsługa, no i przede wszystkim: z problemu z dostępnością towaru wybrnęli z korzyścią dla klienta. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hasssan Napisano Listopad 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2011 Mam pytanie, chyba można je podciągnąć pod temat:). Czy we wszelakiej maści sklepach internetowych można kupować części na raty? Chciałbym złożyć komputer, ale gotowce raczej mnie nie interesują. Chodzi mi o jedną, dużą ratę. Jeśli kupuje się w tym samym sklepie i wszystko jest na jednej fakturze, takie rozwiązanie jest chyba możliwe, prawda? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Listopad 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2011 A i owszem, choćby morele.net, esc.pl czy techplanet.pl takie coś oferują. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hasssan Napisano Listopad 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2011 Bardzo dziękuję za odpowiedź. Napiszę następnym razem, gdy będę wybierać sklep. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Listopad 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2011 Mam pytanie odnośnie sklepu agito.pl Złożyłem już zamówienie ale chciałbym wymienić jedną rzecz czy istniała by tam taka możliwość? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Listopad 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2011 Skontaktuj się z nimi: http://www.agito.pl/modyfikacja-zamowienia....helpdesks.html Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pein Napisano Listopad 17, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2011 A sklep net-s.pl? W porządku? Robił ktoś tam zakupy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Listopad 17, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 17, 2011 Z tego co wiem kilka osób stąd robiło zakupy i narzekań nie słychać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nakai666 Napisano Listopad 25, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 25, 2011 (edytowany) Być może będę się darł za pomocą caps lock'a, ale już mnie cholera bierze, a muszę się wyżalić. Moja historia zaczyna się w deszczowy poranek 14 listopada, gdy zdecydowałem się w końcu na zakup komputera... Skuszony niskimi cenami sklepu internetowego kurtmedia.pl wybrałem interesujące mnie części. Dysk, płyta, procek, ram, obudowa i zasilacz. Wszystkie produkty były owego dnia, według zapisu na stronie internetowej sklepu, dostępne. Zadowolony z zakupu, wpłaciłem przelewem przez internet, okrągłe 1009zł. 15 listopada dostałem informację ze sklepu o wpłynięciu pieniędzy na ich konto. Usiadłem więc wygodnie w fotelu, paląc papierosa i czekając na kuriera... W środę zauważyłem że skończyły im się obudowy. Tak przynajmniej było napisane na ich stronie internetowej. Myśl oczywista- spakowali moje części, to im się skończyły co poniektóre. Czekam dalej. W piątek napisałem do nich maila- czy sprzęt został już wysłany. Czekam. W poniedziałek kolejny mail- co się dzieje z moimi pieniędzmi? Po południu dostałem odpowiedź na oba maile- "kierujemy sprawę do magazynu" . Czekam. We wtorek napisałem wiadomość "jeśli nie macie już tej obudowy poślijcie inną". Oczysiście podałem nazwę, kod producenta, ba! nawet linki wrzuciłem. Co więcej- obudowa którą wybrałem na zamianę była 5 zł tańsza. Nie odezwałem się słowem o zwrocie różnicy (oni z resztą też nie. Ale uprzedzam fakty) Nagle w środę szok- lakoniczny mail, dowodzący ich zupełnego braku zaangażowania- "skończyły nam się dyski". Poziom [CIACH] wzrósł. Nic to, chwyciłem klawiaturę, dawaj pisać wiadomość- wymieńcie na taki, a taki. I uprzejma prośba o załatwienie sprawy jeszcze w tym tygodniu. DOKŁADNIE 7 MINUT PÓŹNIEJ przyszła odpowiedź na mojego wcześniejszego maila (z prośbą o wymianę obudowy)- "obudowa została wymieniona zgodnie z prośbą. Nie zdążymy niestety wysłać dzisiaj, wyślemy w czwartek". Odpisałem- "co z tym dyskiem?". Odpowiedź- "dysk jest dostępny". Zaraz przyszedł automatyczny mail o zmianie zamówienia i przygotowaniu paczki. W czwartek o 13 mail- "Twoje zamówienie nakai-1 jest już w drodze". No kurde, w końcu pomyślałem sobie. Wszedłem na stronę kuriera, żeby zobaczyć czy mają już mój sprzęcior, a tu zonk! Kod podany przez kurtmedia nie działa na stronie UPS! Pomyślałem, że to dlatego, że tylko co przekazali paczkę kurierowi. No i spokojnie czekam. Dziś mamy piąteczek. Budzę się rano, wchodzę na maila... a tu żadnej wiadmości od kuriera. Myślę no trudno, pewnie nie wszyscy coś piszą (wcześniej nie korzystałem nigdy z usług UPS). Do 13 czekałem spokojnie. Do 15 już trochę mniej. Postanowiłem wejść na stronę kurtmedia... i oczom moim ukazał się zapis: OCZEKUJEMY NA DOSTAWĘ. A niżej: Objaśnienia dotyczące stanu zamówienia: Realizacja Twojego zamówienia została chwilowo wstrzymana. Niestety nie mamy w magazynie wszystkich produktów niezbędnych do skompletowania zamówienia. Wznowimy realizację zamówienia natychmiast po otrzymaniu dostawy Zaraz zaraz... wczoraj wysłali sprzęt, a dzisiaj mnie informują, że jednnak BRAKUJE IM JAKIŚ CZĘŚCI???. W opisie zamówienia stoi jak byk: Przesyłka wysłana: 2011-11-24 13:56 W tym momencie [CIACH] mnie strzelił i postanowiłem Wam to opisać. Nie mogę się oczywiście do nich dodzwonić. Nie wiem co z moimi pieniędzmi, ani czy sprzęt został faktycznie wysłany. Ogólnie to mnie ktoś tu w [CIACH] w człona robi. Dlatego- odradzam korzystanie z usług tego sklepu. Chyba że ktoś nie chce mieć z nimi kontaktu i nie lubi wiedzieć co się dzieje z jego pieniędzmi... Jak dostanę od nich jakąś wiadomość kiedyś to napiszę co z tego wyszło... P.S. Zna ktoś jakieś paragrafy którymi można ich postraszyć? Edit: Przepraszam za bluzgi, ale już nie mogę zwyczajnie Edit 2: W końcu po dwóch tygodniach sprzęt dostałem... Spodziewałem się czegoś na przeprosiny, a tu nic No ale trudno przynajmniej mam sprzęt Edytowano Listopad 29, 2011 przez Nakai666 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.