Nothrim Posted November 18, 2013 Report Share Posted November 18, 2013 Witam!,jako ,że sam zupełnie nie znam się na sprzęcie dźwiękowym ,to chciałbym poprosić o poradę odnośnie słuchawek.Streszczając,-do wydania mam +-200zł-słuchawki chce podpiąć do PCta(integra, ewentualnie na święta mogę dokupić kartę dźwiękową/wzmacniacz jeśli będzie to konieczne) jak i do komórki (note 2 jeśli to ma znaczenie)wykorzystanie-muzyka-masa gatunków(metal,rock,pop,rap,muzyka filmowa, to kilka przykładów)-granie+komunikacja głosowa(preferuje słuchawki bez mikrofonu, ponieważ posiadam całkiem porządny stojący)ponadto poszperałem trochę i mam 2 modele do porównania( jak wyżej wspomniałem nie znam się, liczę na waszą opinię)CAL! http://www.ceneo.pl/8568053#tab=reviewsSuperlux HD-668B http://www.ceneo.pl/12079977 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[Ekspert] BladyPiter Posted November 19, 2013 Report Share Posted November 19, 2013 Do CAL dają teraz gorsze przetworniki niż kiedyś, a HD668B mogą być za duże jeśli chcesz używać ich na zawnątrz.Zobacz Brainwavz HM3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[Ekspert] BladyPiter Posted November 19, 2013 Report Share Posted November 19, 2013 W Retro DJ lubi padać Jack, więc jeśli stać go na HM3 to warto dopłacić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nothrim Posted November 19, 2013 Author Report Share Posted November 19, 2013 A jak wyglada kwestia ewentualnego wzmacniacza czy karty dzwiekowej do hm3 ?Dziekuje za tak szybkie odpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nothrim Posted November 19, 2013 Author Report Share Posted November 19, 2013 A jak sie ma sprawa dodatkowego zrodla w przypadku HD668B? Czytalem, ze zeby je dobrze wykorzystac nalezy zainwestowac w cos porzadnego. I tu pojawia sie drugie pytanie. Jak HD668B poradza sobie z odsluchem z telefonu? Link to comment Share on other sites More sharing options...