Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Nothrim

Rozwiązany: słuchawki do PC i Komórki [~200zł]

Polecane posty

Witam!,

jako ,że sam zupełnie nie znam się na sprzęcie dźwiękowym ,to chciałbym poprosić o poradę odnośnie słuchawek.

Streszczając,

-do wydania mam +-200zł

-słuchawki chce podpiąć do PCta(integra, ewentualnie na święta mogę dokupić kartę dźwiękową/wzmacniacz jeśli będzie to konieczne) jak i do komórki (note 2 jeśli to ma znaczenie)

wykorzystanie

-muzyka-masa gatunków(metal,rock,pop,rap,muzyka filmowa, to kilka przykładów)

-granie+komunikacja głosowa(preferuje słuchawki bez mikrofonu, ponieważ posiadam całkiem porządny stojący)

ponadto poszperałem trochę i mam 2 modele do porównania( jak wyżej wspomniałem nie znam się, liczę na waszą opinię)

CAL! http://www.ceneo.pl/8568053#tab=reviews

Superlux HD-668B http://www.ceneo.pl/12079977

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jeszcze kombinacja superluxy pod pcta i ewentualnie jakies dokanalowe za 60-70 zl pod telefon. Wyjdzie mi wtedy podobnie jak za hm3. Jest sens ? Jesli tak to co polecacie? No i od razu. Jakie zrodlo pod superluxy, chcialbym wiedziec na co sie nastawiac

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przepraszam ,że znowu zawracam wam głowę. Tak się złożyło ,że wzmacniacz/DAC mogę kupić dopiero teraz.

Do wydania mam około 300 zł, 400 jeśli będzie coś na prawdę wartego swojej ceny. Słuchawki to Superluxy HD668B.

Czy FiiO E07k to nadal najrozsądniejszy wybór, czy może coś się zmieniło przez te przeszło pół roku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim odczuciu E07K nie ma w tym przedziale konkurencji. Następny byłby dopiero uDAC-3, ale on jest złą parą dla Superluxów bo niepotrzebnie polepsza to co już jest w nich dobre (wielkość sceny i brzmienie) i nie wyrównuje jego słabych stron (góra).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość