Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

LocoSantiago7

[2500-2800zł] Laptop do gier

Polecane posty

Nie chcę pisać kolejnego tematu, ponieważ jest już ich kilka, a też szukam dobrego laptopa, który by mi zastąpił komputer stacjonarny, służył do gier, filmów i internetu a chciałbym, żeby laptop który bym kupił nie przekroczył 2500-2800zł. I mam pytanie- który laptop jest lepszy: Lenovo "IdeaPad Y850" z procesroem Intel "Core i5", z pamięcią RAM 4 GB, z kartą graficzną nVidia "Geforce GTX 660" z 2 GB i z systemem Microsoft "Windows 8", czy laptop Lenovo "IdeaPad Z500c" z procesorem Intel "Core i5, z pamięcią RAM 12 GB, z kartą graficzną nVidia "Geforce GT 645M" z 2 GB i z systemem operacyjnym Microsoft "Windows 8"? Nie dość tego wydaje mi się, że 4 GB RAM'u to trochę mało, a jakby co jestem "zielony" w tycg tematach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy w cenie do 3000zł da się znaleźć jakiegoś laptopa który posiada zainstalowany system operacyjny Microsoft "Windows 8", lub "Windows 7" i mógłby obsługiwać grę "Watch Dogs"? Zauważyłem, że ta gra nie będzie obsługiwała systemów 32-bitowych i pamięci RAM 4 GB.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stonie "gram.pl", napisali:

Minimalne wymagania sprzętowe Watch Dogs

System operacyjny: Windows Vista SP2 64-bit, Windows 7 SP1 64-bit, Windows 8 64-bit (obsługiwane będą wyłącznie systemy 64-bitowe!)

Procesor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2,66 Ghz lub AMD Phenom II X4 940 @ 3,0 Ghz

RAM: 6 GB

Karta wideo: 1024 VRAM DirectX 11 z obsługą Shader Model 5.0 (lista wspieranych kart poniżej)

Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9

Zalecane wymagania sprzętowe Watch Dogs

Procesor: Core i7 3770 @ 3,5Ghz lub AMD FX-8350 @ 4,0 Ghz

RAM: 8 GB

Karta wideo: 2048 VRAM DirectX 11 z obsługą Shader Model 5.0

Karta dźwiękowa: z obsługą Surround Sound 5.1