Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Ivor12345

Słuchawki do muzyki

Polecane posty

Witam, mam do dyspozycji 600-700zł i szukam porządnych słuchawek do słuchania muzyki. Powinny być wygodne i świetnie brzmieć. W oczy rzuciły mi się modele Sennheiser HD 380 i HD 280. Potrzebuję naprawdę dobrego sprzętu na lata. Najlepiej z wejściem które jest we większości smartfonów. Czy te Sennheisery są warte kupna? Co o nich sądzicie, czy może mi ktoś polecić lepszego? Z góry mówię że nie znam się na tego typu sprzęcie dlatego tutaj szukam wsparcia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez obrazy, ale czy jesteś jakimś muzykiem że potrzebujesz słuchawek z kosmosu za 600zł ? :D Myślę że te by w zupełności zwystarczyły -----> http://www.ceneo.pl/8568053

Jesli kolega ma kase to czemu nie ma sobie pozwolić na jakość na ktora go stać? W tym przypadku to wazne bo w 90% sprzęt audio opiera sie na zasadzie " im drożej tym lepiej " - oczywiscie mówimy o audio a nie pseudo audio ( czyt. beatsy, scullcandy i wszystkie sprzęty sponsorowane przez jakies gwiazdy pop ).

A teraz do autora: przepraszam, ale czy ty myslisz, ze słuchawki zagrają same? :D

Potrzeba odtwarzacza, na którym bedziesz puszczał muzykę. Jesli na dworze to pewnie bedziesz używał słuchawek z telefonem lub grajkiem pokroju iPoda. I tu chodzi wlasnie o to co masz konkretnie, co, marka, model.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP To ja się dorzucę do pytania jaki sprzęt jest dobry do mobilnego odtwarzania. LG Swift L3 (Android) z PowerAMP to na raczej nie szczyt możliwości, ale jestem ciekawy jakie są lepsze alternatywy. Mam słuchawki AH-D310 Denon (pasmo przenoszenia od 10 Hz do 22000 Hz) i nie wiem też czy warto próbować przechowywać muzykę w lepszej jakości niż mp3 kbps, czy też szkoda po prostu pamięci na ledwie wyczuwalną różnicę. Słucham np. progressive metalu i jakość ma dl mnie szczególne znaczenie w tym przypadku.