Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

BladyPiter

SE Live with Walkman - Gwarancja, a zniszczone słuchawki.

Polecane posty

Mam problem z moim LwW, zepsuło mi się gniazdo Jack i muzyka strasznie przerywa kiedy końcówka się kręci,a mam słuchawki z końcówką kontową.

W innym telefonie(Nokia 500) i przy tych samych słuchawkach problemu nie ma.

Chciałbym odesłać telefon na gwarancję i teraz kilka pytań:

1)Przyjmą mi telefon z takim uszkodzeniem?

2)Słuchawki fabryczne były praktycznie nie używane, ale podczas sprzątania uszkodziłem końcówkę kabla i strasznie przerywają(nawet przy innym telefonie). Ma to wpływ na gwarancję?

3)Czy w pudełku musi być coś poza ładowarką, kablem usb, słuchawkami, no i samym telefonem, żeby go przyjęli?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Sprawdź telefon innymi słuchawkami rożnych firm. Jeżeli to będzie wada telefonu to niemożliwe jest żeby co go nie przyjęli. Miałem podobny problem z Huawei U8300 tylko że oprócz Mini-jack uszkodzony miałem również wyświetlacz( z mojej winy oczywiście) i mimo to bez problemu przyjęli w autoryzowanym serwisie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje drugie słuchawki(hd201) działają bez problemu, ale jak podłączam wieżę lub lapka kablem MiniJack-MiniJack to raz przerywa, a raz nie.

Kabel na pewno sprawny.

Zauważyłem również(wcześniej nie zwróciłem na to uwagi), że wtyczka ze ES18(tych z których korzystam najczęściej przy telefonie) wychodzi i wchodzi do gniazda znacznie łatwiej niż ta z senek czy kabla.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BladyPiter - Bo mimo że to wszystko to jest niby ten sam minijack, to jednak minimalnie się one różnią wielkością. Po prostu w Sennheiserach wtyk jest minimalnie szerszy i wchodzi z troszkę większym oporem, dzięki czemu nie ma luzów.

Po prostu samo gniazdo się trochę rozszerzyło i podczas słuchania muzyki nie zawsze wszystko dobrze styka.

Czy to przyjmą, zależy od szczęścia, ale raczej nie powinno być problemów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz zabrałem telefon i es18 do pracy, i już wszystko działało poprawnie.

Przyczyna jest pewnie taka jak podałeś i wtyk potrafi się trochę wysunąć i takie są efekty.

Jednak na początku tak się nie działo więc jeśli ten problem znowu będzie uciążliwy to wyślę go na gwarancję.

Teraz tylko czekam na odpowiedzi na pytania 2 i 3.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, skupiłem się na głównym problemie.

Ad 2: Skoro końcówka kabla jest uszkodzona, może to mieć wpływ na gwarancję, szczególnie że z tego co piszesz jest to uszkodzenie mechaniczne, tym bardziej spowodowane przez Ciebie, ale tylko na gwarancję słuchawek. Na gwarancje telefonu nie może mieć najmniejszego wpływu.

Ad 3: Karta gwarancyjna i sprzęt który oddajesz na gwarancję. Jeśli oddajesz słuchawki i telefon, to tylko słuchawki i telefon. Reszta ich nie powinna obchodzić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zamiaru oddawać słuchawek bo mam już lepsze od nich to po co mi one?

Czyli biorę telefon i kartę gwarancyjną, bez pudełka i akcesoriów? To fajnie.

Co z kartą pamięci?

Obecnie w telefonie siedzi 8GB od kingstone, mam oczywiście fabryczną 2GB.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, najlepiej tak wziąć.

Pudełko też ewentualnie, ale nie powinno być potrzebne.

Kartę pamięci też lepiej wyjmij, a jak włożysz fabryczną nic złego nie powinno się stać, to wedle woli.

Ale najważniejsze to telefon i karta gwarancyjna, reszta nie powinna ich obchodzić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...