Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Forby

Allegro

Polecane posty

Na co zwracać uwagę przeglądając oferty na allegro nowych telefonów "prosto z salonu"? Nigdzie nie znalazłem takiego poradnika. Proszę o podzielenie się swoimi uwagami :)

Ps. Jestem zielony w sprawie komórek :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim sprawdzaj cenę. Zbyt zaniżona może świadczyć o ukrytych wadach itp. Zwracaj też uwagę na sprzedawcę i jego oceny(najlepiej kupuj ze sklepów internetowych). Przeglądaj zdjęcia, pytaj o wszystko czego nie wiesz sprzedawców. Aha, kupuj u tych ludzi, którzy podają swój nr. telefonu, email..

A teraz czas na sakramentalne pytanie: ile masz do wydania ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dodatkowe pytanie. Kwestia ta przewijała się kilka razy w postach: czy koniecznie należy posiadać kartę gwarancyjną oraz fakturę (dowód zakupu) by reklamacja została uznana? Pytam, ponieważ część sprzedawców na allegro oferuje takie kombo, a część oferuje tylko kartę gwarancyjną.

Dodatkowo planuję zakupić gumowaną obudowę do neo v, jednak ofert tego akcesoria jest prawdziwe multum i każda z nich twierdzi, że sprzedaje to najlepsze a inni oferują podróbki. Macie może wiedzę w jaki sposób odróżnić tą oryginalną od podróbki?

Ps. folia ochronna na ekran nie będzie przeszkadzać w normalnym użytkowaniu?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up Co do tych etui - to, że piszą iż reszta jest podróbką i ich nie - znasz takie pojęcie "chwyt marketingowy"? Np. nie kupuj u nich bo ich neo V jest podróbą, u mnie kupisz w 100% oryginalne - prosto z salonu.

Tu masz świetne etui, kolega ma i bardzo chwali. Z tego co wiem to kupował w tym sklepie.

@Edit: Nie, folia jest niezauważalna, jak ją dobrze nakleisz to nie czuć różnicy poza lepszym kontrastem. Jeśli nie ma powietrza pod spodem to nie odróżnisz patrząc czy jest folia.

Link do komentarza