Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

buczek93

Grand Theft Auto IV i niedoczytane tekstury

Polecane posty

Cze. Krótko i bez owijania w bawełnę - kupiłem dni temu parę GTA IV wraz z epizodami na Steamie (wiecie, promocja z okazji 10 lat GTA III na rynku). Ściągnąłem, zainstalowałem, mam jednak pewien mocno irytujący mnie błąd. Gra nie potrafi za cholerę wczytać mi tekstur, gdy chodzę po mieście, kieruje autkiem a po cutscenkach idę po prostu na oślep (RAGE jest łaskawy i ładuje mi latarnie, detale na ulicach i samochody, całą resztę olewając). Próbowałem zmieniać rozdzielczość, ilość detali, wymagania nt. chociażby cieni i [beeep]. Pomaga mi (ale tylko chwilowo) zmiana rozdzielczości w menu, zaakceptowanie nowej i powrót do starej. Zużycie pamięci na mojej karcie graficznej to w porywach 900 MB na 1007 dostępnych. Czy przyczyną może być zbyt wysoka rozdzielczość (Full HD) połączona z wysoką jakością tekstur ? A jeśli nie to, to co innego może powodować, że zamiast patrzeć na drogę w odpowiedniej ilości detali widze szary, jednokolorowy pas, nad którym latają (!!!) samochody ?

Konfiguracje PC macie w sygu, ostatnio doinstalowałem catalisty 11.9 (nie 11.10 pod BF3), nie zauważyłem jednak jakieś poprawy. To samo tyczy się aktualizacji systemowych. Gra nie lubi Windowsa 7, kart ATI, procesorów AMD, czy może wymaga ręcznej edycji jakiegoś configu ?

Zapoznaj się z zasadami nazywania tematów - Kawalorn

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...