Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Chudy212

Armed Assault 2 - edytor misji

Polecane posty

Witam, mam problem.

Jestem początkującym missionmakerem. Stworzyłem swoją misję i sięgnąłem do poradnika na stronie armacenter.pl. Chcę zrobić briefing. Szkopuł w tym, że zrobiłem wszystko zgodnie z poradnikiem, a briefing nie pojawia się na początku misji. :rozpacz: Pomocy!

[] execVM "briefing.sqf";- to wpisałem w pliku init.sqf

tsk1 = player createSimpleTask["Neutralize all ChDKZ soldiers."];

tsk1 setSimpleTaskDescription["There shouldn't be many hostiles in the village, but be advised.","Neutralize all ChDKZ soldiers.","Neutralize all ChDKZ soldiers."];

player setCurrentTask tsk1;

tsk1 setSimpleTaskDestination (getMarkerPos "mob1","mob2","mob3","mob4");

tsk2 = player createSimpleTask["Find yourself a vehicle."];

tsk2 setSimpleTaskDescription["You should find a vehicle to get to the rendez- vous point faster.","Find yourself a vehicle.","Find yourself a vehicle."];

tsk2 setSimpleTaskDestination (getMarkerPos "vehicle");

tsk3 = player createSimpleTask["Go to the rendez- vous point."];

tsk3 setSimpleTaskDescription["Meet the rest of your team.","Go to the rendez- vous point.","Go to the rendez- vous point."];

tsk3 setSimpleTaskDestination (getMarkerPos "randka");

player createDiaryRecord["Diary", ["Situation","That supposed to be a normal recon mission. But everything went wrong. Why am I not surprised?"]];

a to w pliku briefing.sqf

co jest nie tak?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na poczatku briefingu zawsze jest takie coś:

waitUntil {!(isNull player)};

waitUntil {player==player};

switch (side player) do

{

case resistance: tutaj resistance, west, east w zależności czy w misji grasz frakcją zachodu, wschodu lub partyzantami

{

Cała reszta briefingu to co sobie wymyśliłeś

}};

i to wszystko.