Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

gerbilos

PES 11 - denerwujące przyciski

Polecane posty

Witam, słowe wstępu powiem, że zacząłem grać w PESa 11. Nie jestem całkowitym nowicjuszem, aczkolwiek ostatnie spotkanie z serią miałem przy edycji 2008. Wiele się zmieniło, i choć większość udało mi się szybko opanować, z jednym wciąż mam problem. Podczas naciśnięcia niektórych przycisków bez przytrzymywania ich wyskakują w lewym rogu znaczki owych przycisków, a do akcji nie dochodzi. Gdybyście wiedzieli, do ilu goli przez to nie doszło... No ale kontynuujmy. Sprint miałem według ustawienia nr. 1 pod przyciskiem R2 (mam pad podobny do tego, z PlayStation 3), ale teraz pokazuje się jakiś wzkaźnik "niewiadomoczego". Czy może mi ktoś wyjaśnić, co znaczą te przyciski, i jak je zablokować (o ile dobrze mi się wydaje, te A, B, X, Y oznaczają taktykę, przynajmniej tak było wcześniej). Dorzucam screena:

123123123123131.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka

To po lewej, nie wiem właśnie, ale często się pojawia, wygląda jakby poziom motywacji ?! Nie mam pojęcia do czego to jest.

Co do przycisków, to według oryginalnych ustawień, kwadrat-strzał/pressing z kompem, kółko-długie podanie/wrzutka/wślizg, trójkąt-wypuszczenie,wyście bramkarzem, krzyżyk-podanie/pressing/odbiór.

Na screenie masz nieb-strzał, czerwony-długie podanie, zielony-podanie/odbiór, zółty-wypuszczenie. One są pokazane jeśli wybierzesz taktykę na mecz. Zmienia się poprzez naciśnięcie select + odpowiedni w.w przycisk. Kiedyś się używało poprzez naciśnięcie L2 zamiast select. Nie da się tego zablokować dosłownie, można wyłączyć w taktyce i nie przypisywać żadnego przycisku, ale ja to używam, bez tych opcji nie dało by się przychylić szaly na swoją stronę podczas meczu.