GaLaR Napisano Maj 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2011 Witam, kupiłem dziś konsole od kolegi (xboxa 360) lecz nie posiada on ani karty gwarancyjnej ani paragonu. Czy data produkcji (2009-04-04) wystarczy żebym mógł zanieść ją do serwisu jakby co ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLDan Napisano Maj 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2011 A niby do jakiego serwisu chcesz ją zanieść? Bez paragonu nawet nie myśl, by została ona naprawiona, bo po pierwsze nie ma dowodu zakupu, że akurat w danym sklepie ten Xbox 360 był, a po drugie, to nawet nie masz żadnych danych na temat owego sklepu, w którym konsola była zakupiona. Bo bez karty gwarancyjnej pewnie da się jakoś dojść po paragonie do kiedy była gwarancja. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Treser Napisano Maj 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2011 A ten Twój kumpel nie ma na nią gwarancji? Jeśli on nie ma/ma ale jest "po terminie" to na naprawę bez zapłaty nie masz co liczyć.. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suteq Napisano Maj 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2011 Do gwarancji nie jest potrzebna karta żadna, ani dowód zakupu. Rejestrujesz konsolę przez stronę www.xbox.com, albo na infolinii MS i realizujesz gwarancję, która trwa: 3 lata dla RROD i E74 i 2 lata dla pozostałych usterek, dla akcesorii rok i zasilacz dożywotnia. Gwarancja jest liczona od daty produkcji, a gdy MASZ dowód zakupu po pokazaniu go MS od daty zakupu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GaLaR Napisano Maj 10, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 10, 2011 ok dzięki za odpowiedzi temat do zamknięcia Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...