Krynes Napisano Kwiecień 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2011 Witam! Posiadam Torchlight z CD-Action, i po graniu jakąś godzinę postanowiłem zainstalować mody. Rozpakowałem, zawartość zipa/rara wrzuciłem do odpowiedniego folderu, odpalam grę i czarny ekran przez dłuższy czas. Sprawdziłem, że powoduje to jeden z modów, więc go usunąłem. Odpalam grę znów, wybieram postać, klikam kontynuuj i następuje ładowanie się gry, które trwa długo (wręcz wątpię czy się kończy). Jeśli to pomoże to nazwa modów: Merchant Pack v 4.1 i Better Random Quest Rewards Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sqter0 Napisano Kwiecień 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2011 mam ten sam problem. mody na nowe klasy postaci im nie działają. co ciekawe po zainstalowaniu wersji AN i spaczowaniu do 1.15 wszystko działa jak należny. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krynes Napisano Kwiecień 15, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 15, 2011 Wygląda na to, że mody nie działają na polskiej wersji. Jakieś porady jak grać z modami i po polsku? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wampire95 Napisano Kwiecień 17, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2011 czytałem, że aby mody się wczytały potrzebna jest wersja gry ze steama, wiec jeżeli macie grę z cda to se na modach nie pogracie. a szkoda bo bym se na multiplayer modzie pograł Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikking Napisano Kwiecień 18, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 18, 2011 mody nie działają z wersją pudełkową (w tym też z tą z CDA). częściowo można to obejść. jeśli chodzi o mody podmieniające tylko tekstury, np. wszelkiego rodzaju mody podnoszące jakość oryginalnych tektur, czy modyfikacje wygląd wyposażenia to można je spróbować "dopakować" do archiwum "Pak.zip" (najlepiej nie rozpakowywać archiwum, tylko otworzyć i dodawać/podmieniać kolejne pliki) w folderze gry. należy pamiętać o wgrywaniu do odpowiednich folderów i wcześniejszym wykonaniu kopii zapasowej archiwum. tą metodą raczej nie działają mody zmieniające mechanikę gry, czyli np. dodające nowe klasy postaci, umiejętności itp. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GetsugaDante Napisano Maj 4, 2011 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2011 Witam, chciałem odświeżyć temat i dowiedzieć się czy coś w sprawie modów do wersji pudełkowej lub tej z najnowszego cda się ruszyło, tzn. czy jest już jakiś sposób na ich odpalenie?? z góry dzięki za odpowied i pozdrawiam. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...