Skocz do zawartości

Splinter Cell Pl


mroku

Polecane posty

Witam

Miałem ten sam problem że gierka uruchamiała się do momentu wyburu ustawień i kiedy wybierałem start misji wywalało mnie do windy. W ustawieniach grafiki zmniejszyłem rozdzielczośc z 1024x764 na 800x600 i gierka odpoaliła się bez problemu. Polecam spróbować :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 564
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź
Grałem w tą grę ponad rok temu i doszłem bodajże do 5 albo 6 misji(głównej),bo całej nie zdołałem przejść(musiałem oddać kumplowi z pracy).Dobrze się stało ,że daliście ją jako pełniak :wink:

Trza nadrobić zaległości.

P.S.-czy posiada ktoś sejvy ze wszsytkich misji-jeśli tak mógłby mi ktoś wysłać na mojego maila.Z góry dzięki

Jeszcze parę misji i będę miał sejwy pełnego przejścia gry na obu poziomach trudności. Bądź cierpliwy i jak coś to pisz pm do mnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za to mam chyba BUG WSZECHCZASÓW! A jaśniej? Po włączeniu termowizji RESETUJE MI SIĘ KOMP!!! Do łez się uśmiałem...

Witam

Mam indentyczny objaw.

P IV 3.0

GF 6800GT stery 71.89

2 GB Ram

Win XP

Ktoś wie co z tym zrobić?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie co do misji(Rzeźnia) jestem w chłodni i jestem przed takim waskim korytarzykiem z tym karabinkiem co sam namierza cele...i nie wiem jak dalej to przejsc(a tak wogule to wam tez sie ze 2 albo 3 alarmy wlaczaly podczas misji??)

z gory dzieki za odp.

pozdro;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz popatrzec jak on sie obraca i w momencie obrotu uciec mu. Jezeli jest to drewianiany korytarzyk to sie schowaj w jednym z boksow, a jezeli tam gdzie jest zimno i nic prawie nie widac to szybko ucieknij przez drzwi za karabinkiem

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nosz kurede przeszedlem tamten z karabinkiem i w tych stajniach jestem zalatwiam 2 kolesi w ciasnym korytarzu i alarm i koniec kurde jak to przejsc wiem ze za kazdym razem w tym samym miejscu sie alarmy wlaczaja!! aaaa help me

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie ułomy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wejdźcie na stronę głowną i tam jest wszystko napisane!!!!!!!!!!!!!

lucekk >> a ja to mam wrażenie, że ty to koniecznie chcesz warna albo nawet bana, bo patrząc na twoje 3 posty(z czego każdy zalicza się do kasacji) to tylko fakt zwrócenia na siebie uwagi moderatorów po głowie ci chodzi...

Sory za OT, a teraz do tematu:

Ja równierz jestem w Rzeźni i mam problem po znalezieniu dyplomatów i żołnierzy - czy da się jakoś rozwalic przy pomocy działek tych wszystkich przeciwników, ponieważ ja z rozwalaniem ich samemu nie nadążam, a te właśnie działka za nic nie chcę do nich strzelac, mimo iż klikam na opcje wyłącz IFF. ma ktoś może sposób na przejście tego momentu gry? Z góry dzięki za pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze męczycie sie na Rzeźni, a ja sie męcze na Ambasadzie :P a konkretnie nie moge przejść dalej po filmiku w ktorym otwiera sie balkon i następuje rozmowa o oficerze i drzwiach otwieranych tęczowką. Wdrapuje sie na rury, ide w lewo i gdy jestem blisko okna włącza sie alarm. próbowałem kilka razy, nawet przechodziłem misje od nowa i za każdym razem to samo :( . Pomóżcie potrzebującemu pomocy !!!! :twisted:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

el_comandante => Dosłownie przed chwileczką ten moment przeszedłem (gram od nowa :)) i zero alarmów. Z tego co wiem to dzieje się tak dlatego, że jakiś zwłok dobrze nie schowałeś...Zazwyczaj wtedy w pewnych miejscach uaktywnia się alarm...Jedynym wyjściem jest chyba jeszcze raz zacząć tą misje i chować strażników w absolutnie ciemnym miejscu. Jeszcze innym rozwiązaniem jest po prostu ogłuszenie wszystkich...Może jeszcze ewentualnie za szybko wchodzisz na to rurę i kucharz widzi Sama...Ale ja myślę, że to wina jakiś nieukrytych zwłok...Ja do tego momentu ugłuszyłem dwóch przeciwników - kierowcę i kolesia z hallu takiego głównego, a ciała po prostu schowałem w pierwsze, lepsze, ciemne miejsce i było ok...
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam mały problem dotyczący polonizacji Splinter Cell`a z CDA. O ile misje i wszytskie teksty ukazujące się podczas rozgrywki są przetłumaczone na język polski, to filmiki sa po angielsku. Sytuacja ta niezbyt mi przeszkadza, bo angielski znam całkiem dobrze, mimo wszystko chciałem się zapytać czy można to jakoś zmienić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja równierz jestem w Rzeźni i mam problem po znalezieniu dyplomatów i żołnierzy - czy da się jakoś rozwalic przy pomocy działek tych wszystkich przeciwników, ponieważ ja z rozwalaniem ich samemu nie nadążam, a te właśnie działka za nic nie chcę do nich strzelac, mimo iż klikam na opcje wyłącz IFF. ma ktoś może sposób na przejście tego momentu gry? Z góry dzięki za pomoc.

Jeśli do tej pory zbierałeś wszystko po drodze powinieneś mieć na stanie 3 miny ścienne. Porozkładaj je na ścianach zanim pogadasz z dyplomatą (jedną przy samym wejściu do pomieszczenia, drugą gdzieś tak na środku a trzecią przyczep do białych desek koło wejścia do pomieszczenia gdzie prszetrzymywani są wojacy, których musisz ocalić), poza tym wyłącz prawe działko całkowicie a w drugim wyłącz IFF (dzięki temu będzie osłaniało więzionych komandosów) a sam się ustaw przy wejściu do dyplomatów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze witam :)

Po drugie... pytanie :)

Czy jest możliwość (poprzez grzebanie w plikach konfiguracyjnych gry) by wymusić wyświetlanie odpowiednich napisów podczas przesłuchiwania przciwników ? Kiedy przemawia do "nas" Lambret czy choćby Grim, w lewym górnym rogu wyświetla nam się okno z napisami. Brakuje tego podczas przesłuchiwania oponentów. Pytam, pomimo tego, że fabułę gry znam na pamięć. Dziwne to o tyle, że i w angielskiej jak i innych wersjach gry (co logiczne), w odpowiednich plikach znajdują się zapisy tych rozmów i są tłumaczone na inne języki... przykładem niech będzie (UWAGA SPOILER!!! - DALSZA CZĘŚĆ POSTA PRZEDSTAWIA FRAGMENT FABUŁY GRY)

przesłuchanie Hamleta (kierowca Grinko), które znajdziemy w pliku "P_1_2_1DefenseMinistry.pol"

[P_1_2_1DefMin_HamletIntel]

Speech_0001L=HAMLET- Co, u diabła?

Speech_0002L=FISHER- Zadam ci kilka pytań, a kiedy uznam, że kłamiesz, zrobię ci tak.

Speech_0003L=HAMLET- (krótki okrzyk bólu)

Speech_0004L=FISHER- Dla kogo pracujesz?

Speech_0005L=HAMLET- Dla Wiaczesława Grinko.

Speech_0006L=FISHER- Opowiedz mi o nim.

Speech_0007L=HAMLET- Kiedyś służył w Specnazie, teraz jest najemnikiem. Pracuje dla prezydenta Nikoladzego.

Speech_0008L=FISHER- Gdzie znajdę tego Grinko?

Speech_0009L=HAMLET- Miał się spotkać z Massem w szklanej windzie, przy dziedzińcu.

Speech_0010L=FISHER- Kim jest Masse?

Speech_0011L=HAMLET- Philip Masse, jakiś komputerowiec. Ma dostęp do biura Nikoladzego.

Speech_0012L=FISHER- Po co się spotykają?

Speech_0013L=HAMLET- Nie mam pojęcia, przysięgam. To musi być większa sprawa, bo Nikoladze chce się spotkać z Grinko osobiście.

Speech_0014L=FISHER- A teraz musisz zapamiętać, że nigdy ze sobą nie rozmawialiśmy.

Speech_0015L=HAMLET- Rozumiem.

Speech_0016L=FISHER- Świetnie.

Speech_0019L=(null)

Speech_0020L=HAMLET- Jeżeli ktoś się dowie, Grinko mnie zamorduje.

Speech_0021L=FISHER- A ty boisz się Grinko.

Speech_0022L=HAMLET- O Boże, tak!

Speech_0023L=HAMLET- Proszę, nie rób mi krzywdy. Jestem tylko kierowcą.

Speech_0027L=HAMLET- Przysięgam, już o tobie zapomniałem.

Oczywiście podczas gry tego zapisu nie uświadczymy... Jest jakiś sposób by to wymusić ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Config pomaga. Wpisałem w plik SprintellCellUser na samum końcu i chula aż miło. jak By co to podaje ten config:

[Engine.EPCGameOptions]

AnimatedGeometry=True

ShadowLevel=0

LightMapsLevel=0

TextureLevel=0

Resolution=640x480

AmbiantVolume=99

VoicesVolume=99

MusicVolume=99

AudioVirt=0

Sound3DAcc=false

EAX=false

InvertMouse=False

FireEquipGun=False

MouseSensitivity=50

ShadowResolution=0

EnableFadeOut=0

FadeOutNearPlane=1000

FadeOutFarPlane=1250

SFXVolume=99

Brightness=50

Gamma=50

EffectsQuality=0

FadeOut=0

VidMem=1

GraphicsCaps=2

EAX_Capable=True

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bambosz, co zrobiles ze Ci dziala?

U mnie dalej nic ,mimo zastosowania wszystkich wskazowek i pliku ze strony glownej CDA...

Kupilem ten numer tylko dla tej gry i sie przeliczylem. 15 zl psu w dupe.

Sorry, ale juz nigdy wiecej nie kupuje CDA. Nie spodziewalem sie ze na X urodziny moze byc taki zonk.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowalem, nic z tego. Poza tym domyslnie ta podmianka ze strony glownej wprowadza roz 640x480, wiec nie trzeba robic tego samemu, ale i tak probowalem.

Zastanawialem sie czy cos jest nie tak ze mna czy z moim kompem. Doszedlem do wniosku ze cos jest nie tak z ta wersja SC ktora niestety kupilem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem z misją 4 z tym, że w Chaos Theory. Mam jeden objective - znalezc komputerczłowieka (?) nazwany Dvorak...ale nie wiem gdzie iść. Znaczy się jestem na najwyższym piętrze (tam gdzie jest ten pokój z roślinkami), biegam po całej mapie i nie moge tego odnalezc. Pomoże mi ktoś ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem z misją 4 z tym, że w Chaos Theory. Mam jeden objective - znalezc komputerczłowieka (?) nazwany Dvorak...ale nie wiem gdzie iść. Znaczy się jestem na najwyższym piętrze (tam gdzie jest ten pokój z roślinkami), biegam po całej mapie i nie moge tego odnalezc. Pomoże mi ktoś ?

Pokój z roślinami? Taka szklarnia?

Pewnie w trakcie misji znalazłeś drzwi, które były jakoś "magnetycznie" zamknięte. Po odnalezieniu ukrytego pomieszczenia z komputerem zostają one otwarte i możesz iść dalej. Tam powinieneś znaleźć Dvoraka beż większych problemów - za wiele tam nie ma :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...