Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Plackow

PS3 I TELEWIZOR

Polecane posty

Witam.

Znalazłem ofertę kupna tego PS3 http://allegro.pl/playstation-3-120-gb-sup...1455922595.html. Czy istnieje jakiekolwiek ryzyko spalenia przez różnicę napięć?

I jeszcze jedna sprawa. Co sądzicie o tym telewizorze http://allegro.pl/telewizor-42-lcd-lg-42ld...1438594995.html?

Jestem kompletnie zieloni i proszę o pomoc. Z góry dzięki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyślałem to i zdecydowałem nie kupować tej konsoli. Za duże ryzyko.

A czym kierować się przy wyborze telewizora? Jeżeli są jakieś wytyczne, to czy podany wyżej będzie dobrym rozwiązaniem?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie będziesz podłączał dużej ilości urządzeń zewnętrznych, typu właśnie konsola+dekoder HD+jakieś DVD, to pewnie - ten LG będzie dobrym rozwiązaniem. Tylko ta cena jakaś taka... za niska, jak na 42", ale może po prostu tak wszystko potaniało :P Full HD ma, DVB-T MPEG 4 też, nawet usb się znalazło z funkcją oglądania filmów :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyślałem to i zdecydowałem nie kupować tej konsoli. Za duże ryzyko.

Dobry wybór. Za taką konsolę w Polsce dasz nie wiele więcej, a przynajmniej będziesz spał spokojnie ;).

Tak czy inaczej gdyby kogoś jednak ta sprawa gwarancji interesowała to tutaj na stronie 13 są warunki gwarancji PS3 po polsku.

TV wygląda nieźle, jednak ja osobiście unikałbym kupowania takich rzeczy przez internet.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet ze sklepów internetowych? Allegro to allegro, ale sklep w którym mam gwarancję itd raczej nie powinien mnie naciąć. Chyba, że chodzi ci o to, że nie ma pewności czy jest on powystawowy czy nie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach