Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Michexb

Samsung Galaxy 551

Polecane posty

Witam

Właśnie szukałem dla siebie smartphona

i oto znalazłem Samsunga Galaxy 551 w ofercie Play

Spodobał mi się ten PDA, ponieważ ma wszystko czego szukam-fizyczna klawiatura Qwerty, Androida, tani w ofercie play (abonament)

Jednak znalazłem na jakiejś stronce wady i mam do nich zapytanie

Wspomniane tam było że

*nie ma wsparcia dla Adobe Flash- co to znaczy?? (jestem zielony)

czy to znaczy że w ogóle go nie ma,czy że nie działa? ...

*Brak żywych tapet??-co to znaczy??

Strona specyfikacji: http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_551-3515.php

Strona z zaletami i błędami: http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_551-review-557.php

I ogóle jeśli ktoś ma ten PDA to prosiłbym o dokładną opinię, lub doświadczonych o powiedzenie mi czy to dobry smartphone dla mnie (Wi-Fi,gry,muzyka,wideo,rzadziej aparat)

Dobrze żeby miał tego Adobe Flash ale nie rozumiem tego czy go ma czy nie...

Pozatym widziałem w Android Market że jest tam Adobe Flash ale czy jeśli nie ma ten phon wsparcia to ten Flash by działał?? Czy mógłbym go pobrać??

Jeśli powiecie że ten smartphon jest zły to prosiłbym was by ktoś mi polecił smartphone z fizyczną klawiaturą Qwerty,Androidem, dobrą baterią i ceną do 600 zł

Pozdrawiam i przepraszam za wszystkie moje błędy jeśli jakieś były :)

Z góry dziękuję Michał

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach