Jump to content

DarkRodent

Forumowicze
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About DarkRodent

  • Birthday 02/03/1996

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Summoner spell

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    FPS/strzelanki
  1. Ok, rozumiem. Znalazlem taki oto procek http://allegro.pl/intel-core-i5-2400-3-1ghz-turbo-3-4ghz-6mb-1155-i4476982890.html co myslicie? Jak sie uda, to zmieszcze sie w tech 830zl, jezeli kupie procek pokroju tego, w podobnej cenie i karte tez okolo 400zl, tez uzywana, oczywiscie z gwarancja rozruchowa lub dluzsza. Nad zasilaczem najwyzej pomysle pozniej, zbiore ta niewielka ilosc kasy i kupie, a ten LC-Power chyba wytrzyma do tego czasu, skoro 6 miesiecy spokojnie chodzil. Chyba, ze nowych czesci nie ogarnie?
  2. Kolega zpox, powiedzial, ze jednak trzeba by bylo aktualny procek podkrecic, bo nie podola nowej karcie. Wiec mam dwa wyjscia: jezeli procek podola, to kupie karte pokroju gtx750ti, zasilacz i +4gb ramu; jezeli trzeba bedzie kupic procek, to kupie zasilacz, karte i jakis lepszy procek. Decyzja ta probuje dostosowac sie do nowego wieska, assassin'a i innych nowych gier, dlatego, ze wzgledu na wygorowane wymagania watch dogs, mysle, ze na ich podstawie wybierajac podzespoly, bede mial szanse zagrac w nowe tytuly na ultra, niekoniecznie w hd.
  3. Zastanawiam sie nad gtx 750 albo radeonem, ktorego podales + nie wiem jaki procek dobrac, zeby nie ograniczal karty, a zasilacz nawet dobry. Wiec napewno kupie ten zasilacz+ uzywka z gwarancja karta i jakis procek, tez uzywke jak sie uda i moze zmieszcze sie w budzecie.
  4. No to zaskoczyles mnie z tym procesorem. Nie wiem teraz jak sie tu zmiescic w 830zl, jak intel sam jest cholernie drogi, nie wiem jak z lepszym phenomem 955. Ten GTX750 Ti (ogladalem tez r9 270 z watch dogs) nawet dobry, watch dogs na gameplayach chodzi na ultra dosyc dobrze, type, ze autor filmiku ma jeszcze intela i5, ktory cale to 830zl zjada, i zadnej karty juz nie kupie, ani zasilacza ani ramu. Chociasz moze ten ram moglbym sobie odpuscic, bo jakbym mial lepsza karte i procek, to 4gb ramu tak bardzo nie bedzie przeszkadzalo. Zasilacz moglbym tea odpuscic, tyle, ze nie wiem jak ten lc-power bedzie dale trzymac. Gdybym odrzucil ram i zasilacz, to moze karta i procek sie zmiesci w budzecie.
  5. Witam. Z GORY informuje, ze wyjechalem do Irlandii na wakacje, gdzie siedze na MacBook'u na ktorym nie wiem jak wpisywac polskie znaki, dlatego przepraszam za niedogodnosci w tekscie Mam okolo 840zl zamierzam wymienic karte graficzna, dorzucic 4gb ramu (razem i zasilacz (jakis do 250zl 500/600w). Moja aktualna konfiguracja: Procesor: AMD x4 740 Quad Core Karta graficzna: Radeon HD7770 Plyta glowna: MSI FM2-A55M-E33 Ram: Patriot 4GB DDR3 1600Mhz Zasilacz: Lc-Power LC600H-12 (wiem, zasilacz lipa, ale dziala juz 6miesiecy) Glowne pytanie jest take: W jaka karte najlepiej zainwestowac (preferuje obie firmy radeon/gf) myslac o przyszlych grach takich jak Wiedzmin 3, AC Creed Unity albo Watch Dogs (ktora na mojej aktualnej konfiguracji chodzi makabrycznie) ? Na ram wydam ok.160zl, zasilacz 230zl, wiec na karte pozostaje +/- 500zl, chyba, ze w trakcie zakupow, bede sprzedawal moja aktualna karate, to troche wiecej na nowa uda sie zebrac. Widzialem dobre oplacalne oferty na allegro kart, ktore kosztuja normalnie 900/1000zl a uzywki juz ok.500zl ale z pozostala gwarancja, wystarczajaco dluga, by w razie problemow zglosic sprzet. Ostatnie pytanie: Slyszalem, o pewnym ,,zgraniu sie" miedzy karta a procesorem, ze jezeli karta jest o wieeele lepsza niz processor, to sa wlasnie problemy z wspolpraca obu komponentow podczas grania, guy ta lepsza czesc przejmuje calosc, a gorsza nie robi wiele. Bardzo prosze was o pomoc we wszystkich tutaj wymienionych pytaniach ^ ^
×