Skocz do zawartości

dominik7597

Forumowicze
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Zainteresowania
    GRY
    FILMY

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    HITMAN WIEDŹMIN SPLINTER CELL BATMAN ARKHAM DEUS EX HUMAN REVOLUTION
  • Ulubiony gatunek gier
    Akcja
  1. dominik7597

    Hitman (seria)

    Szukałem Ciebie na Steam, ale nie mogę znaleźć twojego profilu. Masz tu link do mojego http://steamcommunity.com/id/TheOriginalAssassin
  2. dominik7597

    Hitman (seria)

    1. Elusive dla mnie są denerwujące, ale może wynika to z faktu, że 1szy z nich zepsułem słynnym bugiem skręcania karku zamiast ogłuszenia, więc moje nastawienie od początku było nieprzychylne. Na początku denerwował fakt, że mieliśmy tylko 2 dni na wykonanie zlecenia (pare przez to przegapiłem), na szczęście teraz to zmienili i trwają kolo tygodnia. Inną wadą, która psuje w nich wczucie jest to, że mimo wszystko możemy je resetować dopóki nie zabijemy celu. Jeszcze inną to, że dla osób takich jak ja - lubiących nabijać wszystkie możliwe wyzwania, osiągnięcia itp. nieudane podejście (nawet nie z mojej winy) sprawiło, że nie mogę ukończyć gry w 100%. Eskalacje zgadzam się, że są bezsensowne - 5 razy to samo, powinny być tylko ostatnie etapy, a lepiej aby po prostu dali graczom więcej narzędzi do robienia kontraktów, wtedy każdy by mógł wrzucić te dodatkowe warunki (nawet jeśli jak powiedziałeś, niektóre są głupie). 2. Co by nie mówić możemy się spierać czy walizka jest niezbędna czy opcjonalna, lecz mimo to twórcy nie powinni oszukiwać graczy i reklamować produktu czymś takim. Rozumiem, gdyby to była grafika koncepcyjna, ale oni wciąż tego używają! 3. Wiem, że strzelaniny w HITMANIE są najmniej ważne, lecz w starych częściach, gdy mój plan się nie powiódł lubiłem prowokować strażników i miałem z tego frajdę... W nowej części natychmiast po rozpoznaniu ginę, nie mogąc nawet strzelić paru "hedów" (nie oszukujmy się - każdy tak robił :P). Ogólnie są jakoś tak niesatysfakcjonujące i nieklimatyczne... 4. Poziom trudności powinien być w starym stylu - chce się pobawić z przeciwnikami dla odprężenia, włączam łatwy... Sam jestem dość doświadczonym graczem, ba nawet nagrywam speedruny z HITMANA, ale lubie czasem zagrać dla odstresowania. Denerwuje mnie też bardzo system zapisów - zbyt ułatwia to grę, sam z nich nie korzystam, ale wolałbym aby było klasycznie - ich ilość powinna być ograniczona. Co do wad wypisanych przez ciebie - popieram, co tylko podkreśla niedoskonałość (póki co) tej gry.
  3. dominik7597

    Hitman (seria)

    Co do 1-szego punktu się zgadzam, dobrze, że twórcy wrzucają te dodatkowe misje - sam ich przeszedłem multum. Szkoda tylko, że większość jest zbyt podobna. IO powinno częściej podejmować takie inicjatywy jak Kotti Paradigm (swoją drogą eskalacja stworzona przez znanego speedrunera) - te dodatkowe misje powinny stanowić wyzwania, bo gdy ukończysz wyzwania, możliwości itp. znasz mape tak dobrze, że dodatkową zawartość przechodzisz w kilka minut bez problemu. Mimo wszystko doceniam te rzeczy, może oprócz Elusive Targets, które bywają frustrujące i restrykcyjne, a głupie błędy wynikające z AI czy innych bugów denerwują niemiłosiernie. Tu się nie zgodzę. Twórcy reklamują grę tym obrazkiem https://www.google.pl/search?q=hitman+2016&biw=1680&bih=944&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwin6vPzsYrQAhUBDywKHQtgALcQ_AUIBygC#imgrc=X8hseoAENKqGHM%3A, nawet w kilku trailerach widzimy agenta w tej pozie. To jest po prostu oszustwo. O ile się nie mylę nawet okładka 1-szego sezonu ma tak wyglądać więc ocb. Walizka była bardzo ważna i sprawiała mnóstwo frajdy w 3 i 4 części. Nawet w Codename się przewinęła. Branie zakładnika, może nie jest bardzo potrzebne ale skoro gra jest po części kopią Abso - mamy nawet udawane poddawanie się więc czemu twórcy tego nie wrzucą? Swoją drogą tu dochodzimy do innej wady. Strzelaniny są tragiczne! Tak wiem, że nie one są kwintesencją HITMANA, ale ja np lubiłem Codename 47 i tą możliwość bojowego podejścia do sytuacji. W nowym hitmanie 3 strzały są w stanie nas zabić! Rozumiem gdyby gra miała poziomy trudności... No właśnie następna wada. Jakim cudem gra nie ma chociaż najprostszego podziału na np. otrzymywane obrażenia. To chyba łatwe do zrobienia... Po to wprowadzili sezonowość by ulepszać rzeczy więc mogli wprowadzić chociażby podstawowy podział, a później to dopieszczać... Podsumowując gra rokuje bardzo dobrze i ja w sumie bardzo ją cenie, cieszy fakt, że sezonowość podtrzymuje zainteresowanie wokół serii, której jestem wielkim fanem. Lecz obiektywnie gra wciąż ma dużo wad i dlatego wciąż nie stawiałbym jej na 1-szym miejscu, lecz mam nadzieję, że wkrótce z czystym sumieniem ją tam umieszcze.
  4. dominik7597

    Assassins Creed Rogue PC

    Czy temat jest aktualny? Sposób płatności?
×