Skocz do zawartości

Xavenir

Forumowicze
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Xavenir

  • Ranga
    Ork

Sposób kontaktu

  • AIM
    837494
  • MSN
    xavenir
  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  1. Xavenir

    Trine 2 - odwrócona "przekątna" oś w padzie

    Dzięki serdeczne. Podziałało, tyle, że niestety trafiłem na kolejny problem. Teraz wszystkie ośki przy celowaniu np. magiem działają jak należy, jednak gdy złapię jakiś przedmiot (mag); chcę strzelić z łuku (złodziej); lub obronić się tarczą (wojownik) to mam wszystkie osie odwrócone. Tzn. żeby strzelić w prawo trzeba gałkę przesunąć w lewo. Nie wiem czy to tak "powinno być" (czy po prostu tak zrypali to na pada), ale jeżeli ktoś dałby rady to doprowadzić do stanu użytkowego to niemniej byłbym bardzo wdzięczny. //Poniżej daję kody plików z opcjami klas, jakby ktoś pamiętał "mniej więcej", ale zapomniał konkretnej nazwy funkcji: Mag: # Automatic binds dump # [General] Name = User Custom 0 InputComponent Wizard Binds for USB Joystick [120E8F-0000-0000-0000-504944564944] [Controller] IDNumber = 1 IDString = USB Joystick [120E8F-0000-0000-0000-504944564944ID4] ControllerType = 3 ControllerSubType = 6 EmulatedElement = Pointer, Axis ZDirectionalAxis 2, Axis ZDirectionalAxis 3 EmulatedElement = Axis, POVHat JoystickPOVHat 0 EmulatedElement = Pointer, Axis ZDirectionalAxis 3, Axis ZDirectionalAxis 3 EmulatedElement = Pointer, Axis ZDirectionalAxis 3, Axis ZDirectionalAxis 2 [Bindings] moveHorizontal = 1, Axis, Undefined, 0 moveVertical = 1, Axis, Undefined, 1 moveDirection = 1, POVHat, Undefined, 0 use = 1, Button, Undefined, 1 jump = 1, Button, Undefined, 2 conjure = 1, Button, Undefined, 4 levitate = 1, Button, Undefined, 4 conjure = 1, Button, Undefined, 5 levitate = 1, Button, Undefined, 5 breakObject = 1, Button, Undefined, 3 selectPrevCharacter = 1, Button, Undefined, 6 selectNextCharacter = 1, Button, Undefined, 7 povHatAxisX = 1, Axis, Undefined, 4 povHatAxisY = 1, Axis, Undefined, 5 controlConsoleRotateHorizontal = 1, Axis, Undefined, 0 controlConsoleRotateVertical = 1, Axis, Undefined, 1 controlConsoleMoveHorizontal = 1, Axis, Undefined, 3 controlConsoleMoveVertical = 1, Axis, Undefined, 2 cursorAxisX = 1, Axis, Undefined, 3 cursorAxisY = 1, Axis, Undefined, 2 cursor = 1, Pointer, Undefined, 2 Wojownik: # Automatic binds dump # [General] Name = User Custom 0 InputComponent Warrior Binds for USB Joystick [120E8F-0000-0000-0000-504944564944] [Controller] IDNumber = 1 IDString = USB Joystick [120E8F-0000-0000-0000-504944564944ID4] ControllerType = 3 ControllerSubType = 6 [Bindings] moveHorizontal = 1, Axis, Undefined, 0 moveVertical = 1, Axis, Undefined, 1 moveDirection = 1, POVHat, Undefined, 0 use = 1, Button, Undefined, 1 jump = 1, Button, Undefined, 2 sword = 1, Button, Undefined, 3 hammer = 1, Button, Undefined, 3 sword = 1, Button, Undefined, 5 hammer = 1, Button, Undefined, 5 selectNextWeapon = 1, Button, Undefined, 0 selectPrevCharacter = 1, Button, Undefined, 6 selectNextCharacter = 1, Button, Undefined, 7 charge = 1, Button, Undefined, 4 controlConsoleRotateHorizontal = 1, Axis, Undefined, 0 controlConsoleRotateVertical = 1, Axis, Undefined, 1 controlConsoleMoveHorizontal = 1, Axis, Undefined, 3 controlConsoleMoveVertical = 1, Axis, Undefined, 2 aimX = 1, Axis, Undefined, 3 aimY = 1, Axis, Undefined, 2 Złodziej: # Automatic binds dump # [General] Name = User Custom 0 InputComponent Thief Binds for USB Joystick [120E8F-0000-0000-0000-504944564944] [Controller] IDNumber = 1 IDString = USB Joystick [120E8F-0000-0000-0000-504944564944ID4] ControllerType = 3 ControllerSubType = 6 EmulatedElement = Button, POVHat JoystickPOVHat 0 [Bindings] moveHorizontal = 1, Axis, Undefined, 0 moveVertical = 1, Axis, Undefined, 1 moveDirection = 1, POVHat, Undefined, 0 use = 1, Button, Undefined, 1 jump = 1, Button, Undefined, 2 rope = 1, Button, Undefined, 4 rope = 1, Button, Undefined, 5 ropeWind = 1, Axis, Undefined, 1 ropeSwing = 1, Axis, Undefined, 0 ropeWindUp = 1, Button, Undefined, 12 ropeSwingRight = 1, Button, Undefined, 13 ropeWindDown = 1, Button, Undefined, 14 ropeSwingLeft = 1, Button, Undefined, 15 selectNextWeapon = 1, Button, Undefined, 0 selectPrevCharacter = 1, Button, Undefined, 6 selectNextCharacter = 1, Button, Undefined, 7 vanish = 1, Button, Undefined, 3 controlConsoleRotateHorizontal = 1, Axis, Undefined, 0 controlConsoleRotateVertical = 1, Axis, Undefined, 1 controlConsoleMoveHorizontal = 1, Axis, Undefined, 3 controlConsoleMoveVertical = 1, Axis, Undefined, 2 aimX = 1, Axis, Undefined, 3 aimY = 1, Axis, Undefined, 2
  2. Witam serdecznie. Ostatnim czasy zakupiłem sobie Trine 2 i stwierdziłem, że warto pograć z kuzynem w tę grę. Wygrzebałem starego pada i odpaliłem na kompie. Okazuje się, że gra na przekór zmienia (odwraca) ośkę odpowiadającą za ruch (celowanie) - prawa góra - lewy dół. Zwyczajnie przesuwając analog w prawy róg na górze, celownik idzie w lewy róg na dole. Znalazłem jeden temat na forum z podobnym problemem, ale nie było w nim odpowiedzi, dlatego zakładam ten. Dla lepszego zobrazowania dołączam mały szkic w paintcie (zielone, małe - to co robię; czerwone - to co odbiera i wykonuje Trine). Bardzo proszę o pomoc, ponieważ chciałbym się z tym uporać w miarę szybko, gdyż mój kuzyn przyjeżdża już jutro. Pozdrawiam, Xavenir.
  3. Xavenir

    Konkurs kibica League of Legends

    Oto moja praca. Interpretacja autora: //Kto pierwszy zidentyfikuje wszystkie postacie wygrywa browara. <Taki żarcik> //Sorki za format, ale i tak to już wygląda nieco słabo, a co dopiero w JPEG. W dodatku nie bardzo jestem zapoznany jeszcze z nowym forum Cdaction. X_X cda lol by xav.bmp
  4. Xavenir

    Dead Island (seria)

    A wtrącę swoje trzy grosze. Grałem na razie dość trochę w Dead Island i gra jak dla mnie NIE JEST w cale nudna. Trzeba wiedzieć o co chodzi z tą grą i lubić te klimaty - inaczej macie "nudną grę" tak jak ktoś ujął kiedyś w opracowaniu Syzyfowych Prac - Stefana Żeromskiego: "Syzyfowe prace nie są nudne. Należy je tylko czytać w pewien specyficzny sposób." tak samo jest tutaj, w Dead Island trzeba grać w "specyficzny sposób". Podstawową sprawą jaką widzę na forum cdaction i innych to to, że wszyscy porównują ją do Left 4 Dead... STOP! Ta gra nie ma nic, a nic wspólnego z tą kiepską kaszanką, a tym bardziej z drugą częścią, która jest odgrzewanym kotletem jak wszystkie inne kontynuacje gier oparte na "tych samych zasadach" np. Hitman - Hitman Krwawa Forsa - różnice? Oprócz zaawansowanej grafiki i nowych poziomów - brak... Podstawowa kwestia, dam sto dolców temu kto mi pokaże jakąś fabułę w L4D... dla mnie ta gra stoi na równi z jakimś Serious Sam'em (który swoją drogą też jest odgrzewanym kotletem). Możecie powiedzieć: zaraz... przecież choćby Gothic i Gothic 2 mają też ten sam świat, tego samego bohatera, i nawet podobne questy. Otóż to, ale mają nową zupełnie inną fabułę, dzieje się coś nowego, a nie "Przebiegnij z punktu A do punktu B wysadzając punkt C" lub "Przekradnij się bez wszczynania alarmu z punktu A do punktu B bez zabijania przeciwników". Wszyscy sięgają tak daleko przy porównywaniu gry, a wystarczy sięgnąć nieco bliżej... chyba dużo osób, które sięgnęły po tą grę pamiętają Dead Rising (jeśli ktoś nie pamięta to pewnie gra wydaje mu się nudna, bo nie zna specyficznego sposobu rozgrywki). Ta gra jest najbardziej zbliżona do DI. Zróbmy małe porównanie z nawet podstawowymi sprawami: Dead Island: - Zombie - Fabuła - Tworzenie prowizorycznych broni - System ekwipunku i doświadczenia - Zróżnicowanie klasowe - Rozwałka tym co mamy pod ręką - Dostęp do prowadzenia aut Dead Rising: - Zombie - Fabuła (jako tako jest) - Tworzenie broni - System ekwipunku (i nie pamiętam teraz czy doświadczenia też) - Brak zróżnicowania klasowego - Rozwałka tym co mamy pod ręką - Dostęp do prowadzenia aut Podobieństwo? Zaskakująco duże... Podsumowując, Dead Island jest grą specyficzną, przy której każdy kto wie jak się nią nacieszyć będzie zadowolony. Reszta uzna grę za nudną, bo nie lubi tego klimatu i napaliła się na kampanię reklamową gry. Rada dla przyszłych nabywców - zastanówcie się dwa razy, czy odpowiada wam gra, w której mamy sandboxowy świat i rozwałkę głównie bronią białą z fabułą, czy wolicie może sobie bez sensu postrzelać do zombie i kupić L4D. Warto się nad tym zastanowić, a nie "wypłakiwać" na forum swoje żale, bo kupiliście grę w ciemno.
  5. Xavenir

    Gothic 2: Noc Kruka

    Dokładnie, również grywam od czasu do czasu w tę grę na SP3 i żadnych problemów nie mam, bardziej możliwe jest to, że to wina jakiegoś oprogramowania (albo np. Alcohol 120%/Nero)
  6. Ja bym się zainteresował może nadchodzącym From Dust? W końcu to nie byle jaki twórca tylko sam Erich Chahi - twórca Another World; a sama gra wydaje się być bardzo ciekawą odświeżoną wersją Populous.
  7. Xavenir

    From Dust - demo? cokolwiek?

    Odświeżę temat, ponieważ mam taką samą intencję - wyszło już może coś w tym czasie? Ponieważ zostało już tylko 17 dni do premiery (według oficjalnej strony i encyklopedii gier).
  8. Xavenir

    Fable 3 uszkodzony zapis

    Dołączam się do prośby! Normalnie chyba coś mnie weźmie... //Ew. jakby ktoś miał save'a (postać dobra) zaraz po zostaniu królem Albionu ze wszystkimi możliwymi do tego czasu "znajdźkami" i budynkami, albo chociaż większością to bardzo proszę o podrzucenie na PW ;( (W ostateczności się zamieni profil...)
  9. Xavenir

    Rozwiązany: Problem z padem

    DZIAŁA! Dzięki wielkie! Można Close
  10. Xavenir

    Rozwiązany: Problem z padem

    Ta, przed chwilą sprawdzałem na Watchmenie i działa, tak samo wszystko w panelu sterowania widzi pada, wszystko cacy, ale jeden przycisk działa za 5 xd, ale jak w Watchmenie odpaliło, to czemu miałoby nie odpalić w Shaun'ie?
  11. Jako, że w ostatnim numerze został dołączony Shaun White Snowboarding, chciałem go odpalić na padzie, a co się okazuje? Pad nie działa. Tzn. gra w ogóle go nie chce widzieć i nie reaguje na niego (jest to taki zwykły pad za nie dużą kwotę firmy Manta, nie do xbox'a). Nie wiem co jest grane, wcześniej grałem na nim na split screenie w Watchmen'a i Fifę, i wszystko działało, a tu zonk. Poprosiłbym o jakąś pomoc, bo gra w to na klawiaturze mija się z celem.
  12. Witam, mam takie dwa pytania: - Czy można w jakiś sposób pozbyć się samochodów wygranych w wyścigach? (Nie wiem, Atari planuje jakąś łatkę, da się podmienić jakiś plik gry, czy coś, albo przy wymianie domów? - mam oryginał) - Czy można po zakupie drugiego domu (jeszcze nie mam, więc wolę spytać się) ustalić w jakim mają przebywać jakie samochody? Tzn. mam np. Dodge'a, Audi, wóz od Ryan'a, wóz od Miami i chcę, aby te od Miami i Ryan'a zostały w tej starej chacie, a w nowej willi chce mieć np. tylko tego Dodge'a i Audi?
  13. Xavenir

    15 urodziny CD-Action: Życzenia

    Zdecydowałem się jednak na ten filmik, bo tamten nie przypadł mi do gustu, tak więc oto moje zgłoszenie konkursowe: http://www.youtube.com/watch?v=tclgtyi49Y0
  14. * Witamy! Mamy takie pytanie... Jakie macie komputery? Macie konsole? Jeśli nie, to jakie zamierzacie kupić? Komputer - wystarczający i ładny, konsole - ssą! * Czy lubicie pizzę? Ujmę to tak: sos, ser, szynka, ananas, oregano * Czemu tak bardzo niektórzy z was popierają piractwo? Przecież przez nie wielu producentów gier zostaje wyrzuconych z pracy, mamy mniej gier i w ogóle... *Beep* - Przechodzimy do następnego pytania * Ile zarabiacie/macie kieszonkowego? "Mniej niż zerooo..." * O co chodzi z tą całą komercją, która to niby u nas jest? Zapytajcie Bartosza Misiaka, to spec w tej kategorii. W przypadku szukania kontaktu z nim najlepiej za pomocą strony h-rp.co * Dlaczego poziom waszych listów ciągle spada? Kiedyś pisaliście lepsze, czyżbyście się zestarzeli? I prosimy o mądre i poważne odpowiedzi! Nigdy nie pisałem do was listu, bo bałem się, że kaloryferowy mnie wyśmieje... ;( * Czemu wciąż narzekacie na pełniaki, że już macie, że stare, że nie działają na waszych komputerach, że nie z tego gatunku co potrzeba? My tu się staramy, jak możemy, a na forach zawsze tyle niewdzięczności! Czemu narzekamy? Bo się nie staracie... * Co trzeba zrobić, żeby być czytelnikiem CD-Action? Czy to fajna fucha? Ile czasu dziennie spędzacie z CDA? Dwa kilo koksu, cysterna piwa oraz pół tysiąca hawajskich pizz(d)... Gdy już zbierzesz to co trzeba, wysyłasz do mnie prywatną wiadomość w celu otrzymania adresu docelowego. * Ile macie lat? Ile Smuggler ma lat? * Czy przede wszystkim czytacie magazyn, czy korzystacie z rzeczy z płyty? Czytacie ActionMaga? ActionMaga? A co to w ogóle jest? * Ile osób czyta wasze egzemplarze CDA? Czy podbierają wam je bardziej mamy/ojcowie/żony, czy raczej dzieci? A może kumple? Hmm, czasem pies mi je podbiera, gdy nie ma nic innego co posłużyłoby mu za kuwetę. * Czy nie moglibyście płacić za CD-Action 50 złotych? Jeśli nie, to czemu? Przecież gdyby tak podliczyć, ile kosztuje druk pisma, wszystkie pełniaki, pensje redakcji itp., itd., to i tak wyjdzie dużo więcej niż 50! To co, możecie płacić? Jak zaczniecie się starać z pełniakami to czemu nie? * Co wam się najbardziej podoba w CDA i dlaczego jest to Allor? Przepraszam bardzo, nie jestem gejem... * Kim jest Smuggler i dlaczego jest nim Allor? Nie, Allor jest za brzydki.
  15. Xavenir

    Kane & Lynch

    No co jest panowie? Trzeba się zebrać i zagrać wszyscy razem o jednej porze, wtedy są największe szanse. Jak coś ja chętny do gry i znajomy: Live (ja, kumpel): Xatrox NZoTMsR
×