Jump to content

Kruncher

Forumowicze
  • Content Count

    261
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-13 Słaba

About Kruncher

  • Rank
    Człowiek

Recent Profile Visitors

1,436 profile views
  1. No ja właśnie ósmy raz "wracam" do Wieśka, mam nadzieję że tym razem dłużej niż na max. 2 godziny. Ale że do pierwszego Deus Exa podchodziłem jedenaście razy (i za jedenastym razem przeszedłem grę podczas jednej sesji), to nadal mam nadzieję, że dojrzę to coś, za co fani tak kochają serię, gdzieś tam głęboko ukryte przede mną.
  2. Są jakieś mody do pierwszego wiedźmina całkowicie przemodelowujące system walki?
  3. MMR sprawdza się poprzez ilość punktów, które dostaje się po wygranych/przegranych rankedach. Jeżeli ilość punktów za wygraną jest większa od ilości punktów za przegraną, to twoje MMR jest dodatnie, czyli zasługujesz na wyższą dywizję, niż na tą, na której się znajdujesz, i właśnie dlatego, system pozwala łatwiej ci się wybić wyżej, czasem wrzucając się o dwie ligi wyżej po wygranej serii. 1.5, czyli swego czasu miałem 25 za wina i 12-13 za przegraną, a cały czas dobierało mi typów z golda gdy byłem na platynie, którzy płakali w lobby że dostaję po 2-3 punkty, więc byli na widocznie niższym poziomie ode mnie. Co mnie to obchodzi, że gościowi może pofarcić się w meczy, i nawet zagrać tą jedną grę gorzej ode mnie? Według systemu jest słabszy, i jest niżej, i to o dość wiele, a i tak łączy mi go w grze. No chyba że twoim zdaniem to są pozytywy, i system działa dobrze, nie wiem. @Up Chyba ci się nicki pomyliły, i nie pisałeś tego do mnie
  4. Nie wiem w jakich czasach chodziłeś (lub też chodzisz obecnie) do szkoły, ale u mnie coś takiego było na porządku dziennym. Gruby na bramkę by nie zamulał na boisku, na WF'ie do drużyny zawsze wybierało się tych najlepszych, a leszcze zawsze zostawały na samym końcu. "Nie mam nic ciekawego do napisania, ale walnę offtop" oraz "Każdy kto twierdzi inaczej ode mnie jest frajerem, i ma przykre życie" w jednym poście, mocne combo W każdym, bo na Goldzie 3 połączy w jedną grę osobę, z MMR z G5, i z MMR z G1. Pomijam (hehe, no dobra, nie pomijam) fakt, że napisałem, czemu MMR jest skopany w poście, do którego się odniosłeś. Nadal twierdzisz, że czytasz więcej, niż jedną linijkę posta? @Down Twoje posty od teraz ignoruję, sam offtop i prowokowanie do internetowych spin, sry, nie jestem twoim targetem.
  5. @LTMek - Złota zasada tego podforum, nie dyskutuj z lunatyxem, po wnikliwych obserwacjach stwierdzam, że uciekał on z ostatniego polskiego w szkole, i czyta 1/10 posta, do którego się odnosi. Ogólnie, ignoruj go. Ogólnie troche się z tobą zgadzam, a trochę nie. Ban na gry rankingowe za słabe gry to był by całkiem dobry pomysł, i ograniczył by zdecydowanie int. feed. Przykładowo, przegrywasz 5 rankedów z rzędu, to blokuje ci się możliwośc gier rankingowych na określony czas, lub na ilość rozegranych normali. Co prawda niesie to za soba ryzyko, że sfrustrowany Full AD Lee Sin z 15/8/0, który przegrywa przez noob teamy, a sam ma dobre staty pójdzie wtedy trollować normale, ale lepiej je, niż rankedy. Matchmaking jest kompletnie skopany, system MMR nie działa. Ja, posiadając swojego czasu MMR na poziomie 1.5, byłem łączony z goścmi, których Ratio było zbyt małe na dywizję, na jakiej siedzą, co było niejednokrotnie widać po meczu w lobby po tekstach "omg, 99 LP/ ocb i got only 5 points for win". Całkowity rework tego systemu, a właściwie napisanie go od nowa, lub całkowite wywalenie MMR i dobieranie graczy tylko na podstawie dywizji, skoro rito nie umie zoptymalizować obecnego systemu. A co do samych raportów, nie ma kompletnie żadnego sensu reportowanie gracza za coś innego niż flame. Jeżeli ktoś int. feeduje, lub asystuje przeciwną drużynę, to robisz film z gry/cykasz MASĘ screenów, i piszesz bezpośrednio do supportu. Reportowanie za int. feed jest całkowicie ignorowane przez Riot, co rioterzy podkreślali już wiele razy argumentem "słaby gracz mógł zostać w ten sposób zreportowany przez wściekłych sojuszników", dlatego film, screen i support, a taka osoba momentalnie wyłapie bana.
  6. Jak by ktoś jeszcze nie widział reworku mapy: Trzeba przyznać że wygląda pięknie i mega klimatycznie
  7. To może być jeden z najlepszych survivalu, jakie powstały. Na razie nie da się save'wać gry, i są bugi (ten z mewami gniecie), do tego nie ogarniam AI dzikusów, ale rąbanie drzew na które się wspinają przypomina kreskówki Looney Tunes Do tego gra jest całkiem niezłym horrorem po zapadnięciu nocy. Jaram się jak narazie, to może być hit.
  8. URF'a by mogli na stałe wprowadzić, to by było coś ;] Pewnie boją się, że jak to zrobią, to nikt nie będzie grał w inne tryby gry Swoją drogą Katarinę mainuję ostatnio, ciekaw jestem czy znajdzie się osoba, która będzie w stanie wymienić chociaż jednego championa w grze, który jest gorszy w early gamie na swojej pozycji od niej Ale wymasterowana Kata > wszystko, ten champ ma dosłownie nieograniczony potencjał dzięki pasywce, nieważne jak dobrze się nią gra, można mieć pewność, że da się grać jeszcze lepiej. I te tower divy na 300 HP i ward jump po killu
  9. Tryb jest wprost beznadziejnie nudny, 3 gry u poszedł w odstawkę, praktycznie zwykły aram, na SR było to o wiele lepsze. Lipa, niech lepiej Riot wróci do podpatrywania pomysłów community i ich wprowadzaniu, bo myślenie zdecydowanie ich najmocniejszą stroną nie jest
  10. Nie. Drugi sezon TWD2 w porównaniu do pierwszego, to po prostu straszna słabizna, mam wrażenie, że twórcy nie mieli w ogóle w planach tworzenia drugiego sezonu, ale zrobili to pod naciskiem fanów/bo wyczuli hajs (sam sobei wybierz czemu). Akcja jest słaba i powolna, część bohaterów to kalka tych z pierwszego sezonu (przykładowo, Nick = Ten przygłupi dzieciaczek w blond włosach), a druga cześć to po prostu nędzni słabiacy (Carver). Sytuacje, które w jakiś sposób poruszają idzie policzyć na palcach jednej ręki nieuważnego cieśli. Wybory do tej pory są kompletnie żałosne, bo nieważne co byśmy zrobili, to i tak akcja idzie dokładnie tym samym torem (przykładowo, jeżeli ktoś miał zginąć, ale w jakiś sposób temu zapobiegliśmy, to ta osoba tak czy siak zaraz zginie). Może zmieni się to w 4 i 5 odcinku, ale wątpie. Odpal sobie Wolf Among Us, które zjada to coś pod każdym względem. Jak dla mnie TWD2 to pewniak w kategorii "Największe rozczarowanie roku", mimo tego że mamy dopiero czerwiec, to wątpie bym zdanie zmienił. @2real4game - Taa, szkoda tylko że Gubernator był 2 miliardy bardziej charyzmatyczny i inteligentny niż nasz tępaczek z gry
  11. Nie, Lizard ssie bardzo mocno na nim już w mid gamie, lepiej od razu rushować Botrk'a, zresztą jungla i tak jest zbugowana dzięki jego pasywce, więc żadnej pomocy nie trzeba. Ogólnie nim sie nie farmi, tylko gankuje. Swoją drogą trochę sukces, pierwszy raz jungla od paru miesięcy, afker i troll z 0-26 pod koniec a i tak 6-4 xD Nie to że się chwalę
  12. Owni nadal, i to nawet mocno, chyba spowrotem nim zaczne grać cały czas, ten feral flame jednak nie zbyt dobry jest, zostaje raczej nadal przy long swordzie.
  13. Co do junglerów, taka ciekawostka, około 10 razy miałem w teamie Brauma, za każdym razem jungla. Ten shocker gdy dziś dowiedziałem się, że to normalnie jest support . A co do junglerów to Twitch owni, przynajmniej ownił pare miesięcy temu, gdy na D5 się nim wybiłem, ludzie "trochę" flamują jak się go picknie, ale ma najlepsze ganki w grze, spory DMG z maksowanym Q. Nie testowałem go jeszcze z tym Feral Flame, trzeba zobaczyć.
  14. Problem nidy polega na tym, że w momencie gdy sobie ktoś ją zdashuje by zabić, to sam może paść, bo w formie kota ma duży burts i bardzo niskie CD, do tego nieco tankowata, bo zazwyczaj buduje się na niej archeangela. Do tego zanim 2 sekundy miną, to ona ucieknie ci z W pod towera. Żeby ją zbalansować trzeba CAŁKOWICIE USUNAĆ albo jej Q, albo Heala, albo escape/mobilność z W, ta postać oferuje po prostu o wiele, wiele za dużo, a skilla nie wymaga niemal w ogóle, Q ma niski CD i jest zbugowane, nawet na LCS pro playerzy walą dzidy na pałe nawet nie celując. @Up +1
  15. Oczywiście, jeżeli bierzemy pod uwagę, że dzida się nie zbuguje, i nie zada ci obrażeń nawet wtedy, gdy jej wizualnie uniknąłeś (zanim ktoś zacznie płakać - poczytać wypowiedzi pro playerów na ten temat, hitboxy tego czegoś są gorsze, niż te w becie CS:GO).
×
×
  • Create New...