Jump to content

USM

Forumowicze
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About USM

  • Rank
    Hobbit
  1. W aktualnym (04/2016) numerze są skany numerów CDA z lat 98-04 . Recenzja Worms Armageddon jest w 03/99
  2. USM

    CD-Radio

    To nietypowe oczekiwać z utęsknieniem głosu innego faceta, don't you think?
  3. USM

    CD-Radio

    Czy w klasyku internetu z "masterczułkami" w roli głównej, - bierze udział Berlin? To "ziom" jest bardzo podobne.
  4. USM

    CD-Radio

    U mnie jutro obrona pracy inżynierskiej, także trzymajmy za siebie kciuki edit Inżynier wyróżniony
  5. USM

    CD-Radio

    Do trzech razy sztuka! W końcu udało mi się przesłuchać CD-Radio po raz trzeci, ale tym razem w skupieniu i bez przeszkadzajek w okolicy. Na początek ponownie gratulacje, świetnie że mimo że podcast wychodzi średnio raz na 2 tygodnie, to potem jest tak długi i syty. Rozluźnienie atmosfery, gdy Adzior nie wytrzymał to jeden z ciekawszych fragmentów w historii. Brawo Berlin za próbę utrzymania powagi Witaj znowu Berlinie, na początek wątpliwość do tego co powiedziałeś. Gdy odpowiadałeś o grze która zasługuje na 10 powiedziałeś coś w stylu "dawanie 10tki to zamykanie tej wspaniałej rzeczy w skali matematycznej" - czy nie jest jednak tak, że jak dajesz 10tke to wyjmujesz grę z tego pudełka "zwykłych" gier i stawiasz ją na piedestale mówiąc - hej uważam że każdy powinien w te grę zagrać? "Ars betonica" - whoah, ostatnio zastanawiałem się co mógłbym chcieć na święta, chyba już wiem! Przejąłem władzę nad umysłem @Adziora - "bardzo fajne pytania zadaję" ClaptrapGate - O tak, kolejny przykład to małe roboty z Transformersów (filmu). Film niby dla młodych, ale już nie dzieci, a i tak wetknęli tam 'popipujące' postacie. Dzięki, że istniejecie! A ci, którzy w komentarzach narzekają, że Kruczoczarny nie zna gier, o których mówią Adzior i Berlin, lub nie wie nic o filmach anime które wymieniają, niech zamilkną i cieszą się że są tak obeznani, że znają te tytuły. Gdy słucham dyskusji o "Ghost Trick Phantom Detective", czy "Street Passie", lub "Level 5" to po pierwsze - kompletnie nie wiem jak się o nich dowiadujecie, a po drugie cieszę się że moja wiedza o rynku się poszerza. Także @Kruczoczarny nie daj się narzekaczom, nie jesteś sam! Q&A - Co dzieje się z grami, które zostały zrecenzowane? Na pewno ich nie odsyłacie do wydawców, więc czy CD-Action ma wielką szafę, do której wkłada wszystkie płytki, a jeśli tak, to czy możecie zrobić zdjęcie takiej kolekcji? - Czy jesteście w stanie określić, ile zazwyczaj trwa embargo na publikowanie treści i czy zdarza się że jesteście zapraszani na prezentacje (lub uczestniczycie w testach), o których nie możecie pisać przez dłuższy okres czasu a po jego upłynięciu możecie wspomnieć o znacznie mniejszej części rzeczy niż widzieliście?
  6. USM

    CD-Radio

    Panowie, chapeau bas, kolejny udany podcast. Nowy członek teamu mocno zaakcentował swoją obecność. Odnajduję w nim parę swoich cech i dzięki temu wiem co muszę w sobie zmienić, żeby nie frustrować ludzi. Zatem Panie Kruczoczarny rób notatki, nie wbijaj się w środku zdania -> kompletnie zgnębiłeś Huta swoim 'Mogę teraz ja? Mogę?' okaż pokorę ! zdominowałeś ten podcast, a ludzie nie są jeszcze do Ciebie przyzwyczajeni przez co sprawiłeś że wierni słuchacze mogli poczuć się nieswojo. pomyśl zanim powiesz, bo czasami wyskakujesz z takim betonem, że Adzior by się załamał Q&A - szok, zaskoczyliście mnie tym, że odpowiedzieliście na wszystkie pytania, wielkie dzięki za wyjaśnienie genezy betonów - byłem ciekawy czy jesteś tak kreatywny i sam tworzysz te gierki słowne, czy znajdujesz gdzieś inspiracje i teraz już wiem Ah i rozjaśniam wątpliwości, które wygenerowało moje pytanie - Ja też jestem wielkim fanem betonów! Tego-podcastowy beton był naprawdę fajny :] Jestem pod wielkim wrażeniem tego, jak Hut nigdy nie jest w stanie załapać betonów od razu ( a czy później mu się udaje? ) Wasza rozmowa o tym jak patrzycie na filmy/gry okiem recenzenta/developera, jak żywo przypomina mi moje własne przeżycia, także do wszystkich, którzy są jeszcze <20 i nie wkręcili się do tej pory w rynek rozrywkowy - nie idźcie tą drogą, jeśli ciągle chcecie umieć cieszyć się grami, nie dostrzegać ich ograniczeń wywołanych lenistwem lub niewiedzą twórców i jeśli nie chcecie żeby gry nie potrafiły was mocno wkręcić. Te rzeczy się traci, oczywiście w zamian otrzymując świadomość, głębsze spojrzenie na technologię i jeszcze parę innych rzeczy. Toplista TIME - tutaj myślę że Hut najlepiej podsumował ideę jej istnienia. A z mojej strony - fajnie że ktoś coś takiego robi, dzięki temu mamy szansę dotrzeć do tytułów, które z różnych względów przeoczyliśmy. Ale jasne że nie należy takich podsumowań traktować wiążąco, każdy jest inny, każdy ma inne wspomnienia związane z danym tytułem, więc dla każdego taki top będzie inaczej wyglądał. Dekalog twórców - dziękuję, że o nim porozmawialiście, przyda mi się to w pracy, chociaż tak jak wspomniał Kruczoczarny, nie wszystko da się zrealizować, a niektóre z zaprezentowanych tam założeń są zbyt idealistyczne. Na koniec Berlin - Jeszcze Ci w boki pójdzie ta pizza, wracaj do następnego podcastu i nakarm dinożarły. A teraz Q. Tym razem do Was wszystkich - Skoro już wiemy, że wejście do tej branży, zmienia sposób patrzenia na to co branża produkuje, to powiedzcie czy sposób w jaki branża pracuje (premiery, prezentacje, targi, spotkania z twórcami) są dla Was zaskoczeniem, czy też właśnie tego oczekiwaliście, gdy wybieraliście tę ścieżkę kariery? I pytanie nr 2: Czy dajecie się jeszcze łapać na hype generowany przez twórców, czy doświadczenie sprawia, że jesteście niczym fotografowie - niewrażliwymi obserwatorami? Berlin zdecydowanie podjarał się Hotline Miami, ale np. Hut i Adzior wydają się opanowanymi gośćmi, którym daleko do zachowania Fry'a z Futuramy, przy kupowaniu EyePhona
  7. Dzięki za zapewnienie, choć akurat moim zdaniem, pojawianie się literówek pokazuje, że po drugiej stronie, też siedzą ludzie i mylą się tak jak my wszyscy. Tym razem ja zapewniam, że moim celem nie było złośliwe czepianie się. Zapadło mi w głowie stwierdzenie z jakiegoś dawnego numeru CD-Action, w którym ktoś pisał artykuł zawierający m.in wzmiankę o literówkach i znalazł się tam fragment, w którym powiedziane zostało, że przykładacie duża wagę do tego typu rzeczy, więc pomyślałem że może Was zainteresować ten egzotyczny przypadek (widział ktoś w ostatnich numerach literówkę?). Ups. Mea culpa, to zdanie trochę dziwiło gdy PIETA stawałą się PIĘTAMI, ale zrzuciłem to na karb rozwiniętej wyobraźni twórców gier - widzę że zupełnie niepotrzebnie. No niestety, sądziłem że brakująca literka to 'ę'. Ale nie ma tego złego co by na dobrze nie wyszło, dzięki tej dyskusji horyzonty zostały poszerzone. Hm.. Rzuciły(a właściwie rzuciła) mi się w oczy, więc postanowiłem użyć jedynego dostępnego kanału komunikacji, żeby dać znać zainteresowanym. Nie jestem literówkowym fetyszystą.
  8. Czytam recenzje z obecnego numeru i widzę że czasopismo pierwszy raz jest bogate nie tylko w pełniaki, ale też w literówki. Recenzja Halo4 - 4 akapit, ostatnie zdanie - "dziao się". Recenzja Black Ops II - ".. odpowiednika uwędzonej PIETY ze Spec Ops" Szukam dalej !
  9. Przede wszystkim dzięki za steamowe wersje gier. Cieszy mnie to, że nie muszę już wkładać płytek do napędu, to duzo wygodniejsze. Raz dwa (noo.. 40 minut) i Wargame jest na dysku. (kody do obu gier zadziałały za pierwszym razem - bardzo czytelna czcionka) Macie w nagrodę kotka - http://i.imgur.com/sT9rd.gif
  10. USM

    CD-Radio

    Bezpieczna, a w dodatku powinna być zadowolona z efektu. Gratuluję, podcast był zabawny i treściwy. Jeden z wniosków po dzisiejszym podkaście to to, że poziom betonów naprawdę zaczyna osiągać betonowe dno. Pytanie na dzisiaj - Adzior, czy sam wymyślasz betony? A jeśli tak, to opowiedz o procesie twórczym, bo intryguje mnie jak można dojść do żartu na poziomie "postal-e"?
  11. USM

    CD-Radio

    Przypilnuję, żeby tak się stało, jeśli tego nie nagracie.
  12. USM

    CD-Radio

    Czy jest zaplanowana oczekiwana data premiery nowego cd-radia ?
  13. Podobnie u mnie - Avira również wykrywa wirusa w pliku setup.exe (znajdującym się w folderze Data), co powoduje nieuruchomienie się instalatora. Umiem sobie poradzić z tą przeszkodą, po prostu raportuję problem.
  14. To jednak trochę przesada porównywać Asusa do Kii. Nie bez powodu nowy Nexus jest przez niego wyprodukowany.
  15. To raczej działa tak, że widzisz że gra dostała 7,8,9 - więc decydujesz się przeczytać recenzję. Poza tym poza oceną są też plusy i minusy, w których umieszczone są zazwyczaj największe zalety i bolączki tytułu. To przydatna informacja dzięki której dowiadujesz się o wspomnianym przez Ciebie "wkurzającym elemencie" i możesz potem mająć świadomość jego istnienia, zacząć szukać o nim dalszych informacji. A co do pierwszego zdania to oczywiście że ocena świadczy o tym jaka jest gra. Wystarczy spojrzeć na to z marketingowego punktu widzenia. Ile widziałeś reklam w których dystrybutor napisał - Nasza gra jest taka alternatywna, że zgarnia we wszystkich magazynach 2/10? No widzisz, za to dobre oceny są wykorzystywane w reklamach notorycznie. Co to oznacza? Że jak osoba która nie ma czasu śledzić rynku, a chce pograć, zobaczy -że gra dostała 9/10, to pomyśli że musi być niezła. Takich osób jest bardzo wiele, co to za sobą ciągnie? Ano to, że na sprzedaż produktu mają również wpływ osoby na codzień niezainteresowane branżą. To z kolei powoduje, że wydawcom zależy na tym, by ich produkt został wysoko oceniony, bo wtedy będą mogły takim osobom mówić - "zobaczcie, ta gra dostała wysoką ocenę, warto ją kupić, inni sprawdzili że jest dobra". Koniec końców okaże się że "nieobyci" zaufają temu co widzą w reklamach, sprzedaż gry podskoczy, a wydawca będzie zadowolony. Koło się zamyka i widać jak duży wpływ na branżę mają wystawiane przez recenzentów oceny. Natomiast rozumiem, że w tym zdaniu: "co teraz świadczy o tym, że jedna jest lepsza od drugiej? Zbiór ocen z subiektywnych recenzji iluś tam czasopism/portali" może Ci chodzić o to, że z punktu widzenia koneserów gier, lub pojedynczego odbiorcy, średnia ocen na metacriticu jest niemiarodajna. No i zgadza się, ale tak jest ze wszystkim. Dlaczego uznajemy że jakiś reżyser jest lepszy od innego? To wcale nie znaczy że ten drugi nie robi filmów, które podobają się ludziom. Nie, to znaczy tylko że filmy które robi ten teoretycznie lepszy, podobają się większej ilości ludzi. Żyjemy w krajach demokratycznych, w których niestety to większość ma głos. Nie opłaca się zachwycać i promować filmów/gier/artystów, którzy podobają się mniejszej ilości ludzi, bo świat poza chęcią rozwoju, kieruje się chęcią zysku. Nawet w którymś cd-radiu jeden z prowadzących powiedział, że na głównej stronie cd-action wrzuca się newsy o tytułach, które mogą być interesujące nie tylko dla jakiejś tam niszy. Niestety nie ma systemu oceniania, który zadowoli wszystkich, tak samo jak nie każdego zadowala demokracja, ani nie wszystkim smakują małże.
×
×
  • Create New...