Jump to content

jurihh

Forumowicze
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutralna

About jurihh

  • Birthday 01/14/1993

Sposób kontaktu

  • Discord
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  1. Więc tak. Jestem dumnym założycielem tematu jak zresztą widzać xP i problem "rozwiązałem". Tak ten cudzysłów coś oznacza. Otóż gre odpaliłem na moim win 7 który również mam zainstalowany na komputerze na win xp nie dzialala wiec sobie pomyslalem a co mi tam xP. Gry nie przeinstalowywałem, odpalilem ja z kopii ktora na win xp zainstalowalem wiec to nie jest wina żadnego z plików w katalogu gry. To cos z moim (i prawdopodobnie waszym ) XPekiem lub jakims programem lub jakims plikiem z tempa lub cos w tym typie xP. A i na XPeku dalej nie dziala jakby co xP No i podsumujac niestety nie wiem jak to naprawic wybaczcie.
  2. Witam. Jak wiekszosc kupilem dzisiaj CDA i czym predzej zainstalowalem Ninja Blade ;p Niestety po wlaczeniu gry wyskakuje raport o bledach. Jest okienko czarny ekran juz ma sie wlaczyc a tu "nie wysyłaj", każdy sie z tym spotkal napewno wiec wiecie ocb. czarny ekran jest 1 do 2 sec przed raportem... nie wiem co sie dzieje. I wiem ze moze to byc wszystko... ale ktos moze sie juz spotkal i rozwiazal problem. za wszelka pomoc z gory dziekuje! P.S przeinstalowuje teraz gre zobacze jak bedzie ;p @edit przeinstalowanie niestety nic nie dalo...
  3. Bardzo dobra gra dla fanów koszykówki! gramy w niej mecze 1v1, 2v2 i 3v3 z czego 3v3 sa najwazniejsze. Jest prosty system rpgowy czyli lvle i statsy, z tym ze statsy rozdaja sie same po nastepnym lvl. Oczywiscie darmowka z opcjonalnymi platnymi ciuchami ale na razie to beta wiec jeszcze tego nie wprowadzono. Na poczatku do wyboru sa 3 pozycje czyli guard, forward i center. Po 15 lvl wybieramy czy chcemy byc Point guardem czy Shooting guardem lub Power forwardem czy Small forwardem. Sam osobiscie gram trzema (pg, c, sf). Moj nick Juri jakby co. Oficjalna strona: http://freestyle.gamekiss.com/main.jce client (mozna ze strony glownej sciagnac ale na wlasna odpowiedzialnosc, ja sciagalem wlasnie z tej strony): http://download.mmosite.com/download.php?id=1958 Więc see u soon and hf
  4. Ja mam problem z zamknieta brama. Nie wiem ktora to jest plansza ale tam pierwszy raz pokazuja sie te hieny z teslami, no i tesla. zaraz za brama jest zielony punkt(brama jest z siatki) Prosze o pomoc
×
×
  • Create New...