Skocz do zawartości

djd2

Forumowicze
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O djd2

  • Urodziny 16.04.1979

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    http://
  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Zainteresowania
    Sprzęt komputerowy, muzyka, gry, grafika komputerowa, tworzenie stron www (HTML/XHTML) Filmy ( w szczególności S-F )<br />Książki (ulubiona: Stanisław Lem- SOLARIS)

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Battlefield 2142, Tomb Raider Annivesary, Underworld, 3, Croc Legend of the Gobbos, Crash Bandicot, Seria AvP, Mirrors Edge i wiele wiele innych...
  • Ulubiony gatunek gier
    Akcja
  • Konfiguracja komputera
    Procesor- AMD Athlon 64 X2, 3000 MHz 6000+
    Płyta główna- Asus M3N78
    Karta graficzna- Geforce 9600GT 512mb
    Pamięć ram- GOODRAM 667 (3GB) - nie ma to jak dobry ram :P
  1. sam zadałem pytanie i sam odpowiadam na nie - ściągnąłem kolejnego patcha 1.51 ze strony EA (producenta) - zainstalował się bez przeszkód
  2. Witam, od długiego czasu gram w grę Battlefield 2142, ostatnio pojawił się nowy patch do gry w wersji 1.51 o wielkości 2gb aby go zainstalować wymagany był zainstalowany patch 1.50 (co raczej jest nieuniknione jeśli chcemy pograć online gdyż w większości jest wymagana najnowsza wersja gry) miałem wszytko to co było wymagane: zainstalowaną grę, zaktualizowaną do wersji 1.50 i kiedy kliknąłem na instaluj patch 1.51 program się uruchomił, następnie wyświetliło się okno z wyborem języka instalacji, domyślnie zaznaczony był język polski, kliknąłem next, pojawiło się kolejne okno: Witamy w kreatorze InstallShield Wizard dla aktualizacja Battlefield 2142 w. 1.51, następnie pojawiło się okno: "gotowy do zainstalowania programu" klikam Instaluj i wyskakuje mi okienko Microsoft Visual C++ Runtime Libary z komunikatem : Runtime Error Abnormal program termination, klikam ok i to koniec gdy uruchamiam instalator w trybie zgodności z Vistą, windows 7 o Xp SP3 nawet nie wspomnę to pojawia się komunikat- Błąd Transferu Składnika, składnik New feature1, Błąd: katastrofalny błąd Na stronie http://support.ea.com/app/answers/detail/a_id/4402 wyczytałem że jest potrzebny patch 1.50 - wszystko mam więc nie wiem w czym jest problem, na różnych forach oraz i również na stronie EA przeczytałem że trzeba odinstalować BF 2142 i na nowo zainstalować oraz po kolei aktualizować grę (zależnie od tego jaką wersję gry posiadamy na płycie) ja posiadam wersję bez dodatku Northen Strike - no expansion czyli wersję 1.20 więc aktualizowałem od 1.25 następnie 1.40 i tu kolejny kłopot gdyż przy próbie aktualizacji na 1.50 pojawiał mi się komunikat że nowsza wersja jest już zainstalowana - no czysty absurd ! Moje pytanie jest oczywiste : czy potraficie mi jakoś pomóc z tym nie lada "orzechem do zgryzienia" posiadam Windows 7 Ultimate X64 dodam jeszcze że na nowo zainstalowałem Visual C++ oraz pobrałem do niego aktualizację - nie pomogło, Wcześniej gra normalnie działała i normalnie działa ale na wersji 1.50 Zapoznaj się z zasadami nazywania tematów. Treść problemu piszemy w tytule - Kawalorn
  3. Haha lurcze też tak robiłem ALE ! - nie usunąłem konfiguratora wrappera z katalogu z grą i wtedy gdy kliknąłem na croc exe to wywalało mi błąd zrobiłem teraz tak jak napisałeś, 1-usunąłem konfigurator z innymi niepotrzebnymi plikami 2- zamieniłem bibliotekę glide i kliknąłem na exe - uruchomiło się w rozdzielczości 800/600 ale z filtrowaniem - nareszcie dzięki za pomoc i cierpliwość
  4. Ustawiałem tryb zgodności z win xp, win 98 uruchamiałem jako admin i nic ale efektu glass w win 7 nie wyłączyłem ale to zdaje sie i tak nie ma znaczenia gdyz właśnie siedze pod win xp i tez nie działa, tzn po wklejeniu xgl200 do katalogu z grą uruchamiam Croc pojawia mi sie menu i tam zaznaczam 3dfxvoodo cos tam mam dwie opcje 3dfx do wyboru w menu przed uruchomieniem gry i na dwóch nie działa czyli wywala mi błąd biblioteki glide2x.dll i lipa zato jak ponownie ustawię unaccelerated to gierka uruchamia sie bez problemu Może mam jakis problem z directX ? ale i to sprawdziłem i akceleracja d3d jest włączona No i z tego co widze tam koleś testował to na Diablo 2
  5. hmm glide wrapper nie pomaga, wykonałem powyższe instrukcje i niestety gra uruchamia sie nadal bez akceleracji. Kiedy ustawiam na 3dfx to w ogóle się nie chce uruchomić moja karta GF 9600GT system Win7 64bit Spróbuję odpalić grę z tym wrapperem pod windows Xp może zadziała
  6. Rozwiązany: Win 7 na WIn XP

    Szybko nie da sie tego zrobić tutaj masz instrukcje Myślę że nie jest to nic trudnego http://stilger.eu/2009/01/26/windows-7-ins...a-z-napedu-usb/
  7. Witam, kiedyś kiedyś dobre kilka latek temu (nie wiem dokładnie może nawet i 10 lat wstecz ) wydaliście CDA z pełną wersją gry Croc- Legend of the gobbos, na wspomnianej grze była obsługa bibliotek Direct3D dzięki której gra np. pod kartami Geforce miała filtrowanie textur Moje pytanie brzmi: czy jest możliwość zakupienia tak odległego, archiwalnego numeru CDA wraz z tą grą lub samej gry Croc zawierającej Direct3D ? Jeśli możliwości juz niestety nie ma to moze macie u siebie jakiś plugin, patch itp... wzbogacający ową grę w W/w biblioteki, dzieki którym gra będzie prezentowała sie naprawdę atrakcyjnie i o wiele przyjemniej (jeśli o mnie chodzi) będzie się w nią grało Ps. Posiadam tą grę lecz niestety bez obsługi D3D co czyni ją troszke mniej atrakcyjną, Przeszukałem różne fora, strony www w tym i zagraniczne, niestety nigdzie nie mogę znaleźć i nie znalazłem plików które ewentualnie można by wkomponować w grę żeby filtrowanie textur zadziałało W Was ostatnia nadzieja Pamietam wygląd płytki z grą - było na niej sporo błękitnych odcieni no i sam Croc Ps. Jeśli będę musiał ponieść ewentualne koszty - nie widze problemu
×