Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

alkoholik9614

Myszka dla gracza za ok. 100 zł

Polecane posty

Witam. Planuje kupić dobrą myszkę do gier (głownie do CS:Go). Jaką wybrać ?. Przedział cenowy to +/- 100 zł.

Sprawdzałem kilka myszek i najbardziej podoba mi się myszka a4tech Bloody v7m jednak czytałem troche o niej i podobno ma słaby sensor i ogólnie nie jest najlepszym wyborem w tej cenie.Tak czytałem. Nie wiem czy to prawda ponieważ nie znam się na tym :)

W tej chwili posiadam myszke z Kauflandu za 15 zł bez jakiejkolwiek podkładki i przyszedł czas na zmiane :)

Czekam na propozycje.

PS: Jakbyście polecili mi także jakąś dobrą podkładkę to był bm bardzo wdzięczny :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawde nie znajdzie się nic innego ?. Szczerze mówiąc kompletnie nie podoba mi się ta myszka. Może jakaś pod palm grip ? Nie umiem sprecyzowac w jaki sposób trzymam mysz. Może to dziwne ale według mnie to połaczenie palm gripa i fingertrip grip. Co powiecie o Tracer Recon. Dopiero przed chwilą tą myszke zauważyłem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logitech tworzy myszy o cenie nieproporcjonalnej do możliwości/wykonania.

SteelSeries nie ma w tym przedziale nic ciekawego do zaoferowania.

Polecane modele wymieniłem Ci już wyżej. Możesz do tego dodać jeszcze CM Storm Alcor, ale ta ma tragiczne ślizgacze, więc bez podkładki ani rusz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie boli to że Roccat Lua nie ma dodatkowych przycisków po boku confused_prosty.gif

Nadal nie wiem co wybrać

Teraz się zastanawiam nad tymi 3 myszkami:

Sharkoon Drakonia - świetny wygląd (wg mnie)

Roccat Lua - jakość wykonania

TT Saphira - Dobry sensor

Czy wybór podkładki do tych myszek ma jakiekolwiek znaczenie ? Czy każda bedzie dobra np SS qck+

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników