Skocz do zawartości

Co by tu teraz...

  • wpisy
    70
  • komentarzy
    216
  • wyświetleń
    29551

1 komentarz


Rekomendowane komentarze

Widzę że na pierwszy ogień poszło F7 w malowaniu ATSF, i to na dodatek we freeroamie na Cajon Pass, dobry wybór na początek a teraz parę uwag.

-Proponuję przerzucić się od razu na eksperta, będziesz miał więcej kontroli nad lokomotywą. Od razu mówię że czerwony pasek to przyśpieszanie, niebieski to tzw. "reverser" którym wybierasz kierunek jazdy lub wrzucasz pozycję neutralną w czasie "idlingu", czarny pasek to hamulce z podziałem na rodzaje.

-Ruszał powolutku na pierwszym "biegu" rozpędzanie od 100% to błąd operacyjny, tak samo jak hamowanie na 100% bo wtedy jest to hamowanie awaryjne co w warunkach bezpiecznych jest dużym błędem. Powinieneś wyhamowywać stopniowo i łagodnie.

-Piasecznica jak nazwa wskazuje sypie piach pod koła zapobiegając poślizgowi, musisz jej używać gdy tory są mokre a także gdy ruszasz ciężkim składem.

-Na mapce niebieskie kółka to zwrotnice które przestawiasz, a niebieska linia to twój tor jazdy.

-Respektuj ograniczenia prędkości w scenariuszach kariery dostajesz minusowe punkty za łamanie ograniczeń.

-Polecam zajrzeć do instrukcji w folderze z grą, by rozeznać się w sygnalizacji US.

Na początek bardzo fajnie i czekam na kolejne filmy.

Na koniec jeszcze porada, dzwonu używaj przy przejazdach aż ich nie miniesz lub podczas manewrów na stacji, a syrenę trzymaj wciśniętą dłużej krótki sygnał tylko przy manewrowaniu.

  • Upvote 2
Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...