TF 2 R.I.P.
Kawałek newsa ze strony teamfortress.pl :
"Najważniejsze zmiany to oczywiście przedmioty z konkursu polycount oraz system handlu międzie graczami. Niestety, to nie wszystko.
+ przedmioty można teraz kupować za realne pieniądze, od 0,49$ do 4,99$ za sztukę; choć jest kilka niedostępnych inaczej, większość nadal można zdobyć przez drop, handel czy crafting
+ dodatkowe przedmioty, służące na przykład do malowania czapek czy zmiany nazwy broni na stałe
+ pierwsza z zapowiadanych minigierek - jest to tzw. duel. Włączamy go grając normalnie na serwerze, wtedy odpala się duel z wybraną osobą z drużyny przeciwnej. Jest ona wyraźnie podświetlona, a wszystkie fragi między wami są liczone. Na końcu rundy zwycięzca otrzymuje losowy przedmiot, a statystyki są liczone przez inny specjalny Duel Medal
+ wprowadzono skrzynki, pojawiające się podczas gry; zawierają losowy przedmiot, a do ich otwarcia potrzebny jest klucz
+ nowy tryb gry wraz z niespodzianką z Polycountu pojawi się dopiero przy kolejnym updacie
+ wprowadzono sety przedmiotów - część itemów po założeniu z pasującymi do nich daje specjalne bonusy, na przykład +20% odporności na ogień działek u solda"
i dalej:
"Jeżeli chodzi o najważniejsze rzeczy, to tyle. Zdania na temat updatu - można powiedzieć - podzielone. Zdecydowana większość nie popiera ich i uważa że TF2 zmienia się w MMO, a jego obecny kształt zabije scenę klanową. Kilka osób twierdzi, że dojdą nowi gracze - ale chyba tylko casuale. "
Moim zdaniem kompletnie nietrafiony update, może poza Duel Medal. Valve już nieraz pokazało, że ich pomysły są świetne, ale tu mam wątpliwości.
Płatne przedmioty - ocb? [beeep], panowie, [beeep]...
Pozostaje mieć nadzieję, że nie zniszczy to całkowicie gry.
9 komentarzy
Rekomendowane komentarze