piotrekn Napisano Luty 13, 2010 Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2010 Dziś rano odkryłem, że mikrofon nie reaguje. Okazało się, że dźwięki jako urządzenie nagrywające są zbierane nie z mikrofonu, lecz z urządzenia wyjścia. Korzystam ze aplikacji Realtek HD Audio Manager zainstalowanej na Windows 7. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xswistaqx Napisano Luty 14, 2010 Zgłoś Share Napisano Luty 14, 2010 Pogrzeb w ustawieniach Realtek HD Audio. Te ustawienia lubią czasem wariować. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekn Napisano Luty 14, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 14, 2010 Niestety, nie pomaga ani reinstalacja sterowników, ani zabawa ustawieniami. Na razie doprowadziłem do pozbycia się HD Audio Managera, a echo zniknęło. Tym razem to może być kolejny mikrofon... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...