Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

manuszatan

Neostrada, błąd 720 przy łączeniu po deinstalacji antywirusa

Polecane posty

Jeśli temat już był - przepraszam, nie mogłem znaleźć.

Otóż mam dość duży (jak dla mnie) problem.

Skończyła mi się licencja na antywirus i postanowiłem go odinstalować. Po restarcie chciałem się połączyć z neostradą (laptop, Win Vista) i cały czas wyskakuje mi błąd 720 przy próbie łączenia. Nie wiem co już mam robić żeby się połączyć z internetem, próbowałem już kilku jeśli nie kilkunastu sposobów opisanych w necie (teraz piszę z innego kompa).

Męczę się z tym już parę godzin i jeśli ktoś mógłby mi opisać krok po kroku co mam zrobić byłbym baaaardzo wdzięczny.

Temat poprawiłem, bo był beznadziejnie nieregulaminowy.

[wies.niak]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pomocą czego łączysz się z neostradą (jaki modem/router i czy notebook jest połączony z tym czymś kablem, czy bezprzewodowo)? Jaki to był antywirus i czy był to sam antywirus, czy też antywirus+firewall? Czy wystąpiły jakieś błędy przy usuwaniu? Jakiego masz obecnie antywirusa i firewalla?

Problem może być np. z protokołem TCP/IP, lub Winsock. Przeczytaj ten artykuł, może coś z niego pomoże.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łączę się za pomocą modemu ZTE ZXDSL 852 przez USB. Antywirus, który miałem to PC Tools Internet Security 2009 wraz z firewall'em. Przy usuwaniu nie było żadnych błędów. Na razie nie mam innego antywirusa.

Próbowałem robić to co jest opisane w tym artykule i dalej nic, niestety...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj, jeszcze coś można zrobić. Tzn. można spróbować zresetować protokół TCP/IP. Tylko nie wiem jeszcze jak to zrobić w Viście. Tymczasem możesz spróbować przeinstalować sterowniki od modemu i jeszcze raz skonfigurować połączenie.

[edit]

Wypróbuj polecenie

netsh int ip reset resetlog.txt

wpisane w linii komend z prawami administratora.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nic... Tylko teraz za każdym razem gdy podłączam modem do laptopa to się BlueScreen pojawia.

Dzięki za starania ale chyba naprawdę nic już nie zrobię, bo laptopa zepsuję całkiem i nie będzie na czym grać...

EDIT:

Problem rozwiązany. Odzyskałem całą partycję, zrestartowałem cały system i działa wszystko.

Temat do zamknięcia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...