Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Idajos

Vista, mam obiekcje

Polecane posty

Czy można zmniejszyć ikonki na ekranie? Czy lepiej wrócić do XP? Naprawde jestem laikiem i nie wiem czy ocena komputera 4,8 to dobrze czy źle.

Konfiguracja:

intel core duo 2,2

4x1 ram

NGTX 275 (MSI)

620 corsair

nie pamietam płyty głównej ale chyba

gigabyte Ga P35 3SL

sm 32 Dzięki :laugh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja osobiście nie rozumiem tego płaczu nad Vista. Jest to bardzo dobry system, w dniu premiery był znacznie mniej zawodny jak XP w dniu swojej. Na pewno problemem dla niektórych były wymagania...ale teraz już praktycznie każdy ma 2 rdzenie i 2giga więc nagle vista przestała być taka sprzętożerna. Ja od 2.5 roku nie miałem z nią żadnych problemów...zwłaszcza po wydaniu SP1 który zdecydowanie zmniejszył jej awaryjność.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, uniwersalny sposób na brak optymalizacji kodu - kupić lepszy sprzęt.