Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

6rzes

Dzielenie pasma

Polecane posty

Witam mam mały problem z ruterem. Rzecz w tym, że chciałbym podzielić całe łącze internetowe (10mb/s) na dwa komputery (po 5mb/s) tak żeby grając na jednym komputerze nie przeszkadzał mi drugi komputer na którym sieć jest zawalona co powoduje lagi w grze. Korzystam z Rutera Airlive WL-5470AP no i oba komputery są podłączone do rutera kablem jak i sam ruter podłączony do modemu więc odpadają wszystkie opcje sieci bezprzewodowej. Kupując ten ruter zapytałem się sprzedawcy czy będzie możliwe dzielenie pasma, a on odpowiedział że tak. Więc internet działa normalnie na dwa komputery ruter jest domyśle ustawiony tak aby działał nic więcej no i tu zaczyna się mój problem. Nie znam się za bardzo na sprawach sieciowych :ermm: i kiedy wchodzę na stronę gdzie ustawia się ruter (w przeglądarce internetowej wpisuje się IP) jest tam kilka trybów do wyboru i nie wiem który jest tym jaki ja chcę. Zamieszczę screena tych opcji żeby lepiej to pokazać : ruter.jpg

Czytałem instrukcje ale jak wspomniałem nie znam się za bardzo an tym :confused: i też nie jestem orłem z angielskiego więc proszę o pomoc tych co się znają i z góry dzięki za jakąkolwiek odpowiedź.

P.S. jak już dowiem się który z tych trybów ma być ustawiony wyśle potem screen z opcjami jaki dany tryb ma

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując ten ruter zapytałem się sprzedawcy czy będzie możliwe dzielenie pasma, a on odpowiedział że tak.

Proponuję w takim razie poprosić sprzedawcę o instrukcję konfiguracji "Bandwidth Management" dla routera WL-5470AP. Albo gotowy plik konfiguracyjny do wgrania.