Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Przemal

problem z wymianą karty graficznej

Polecane posty

Witam, z góry zaznaczam, że jestem zielony w temacie sprzętu komputerowego, dlatego proszę Was o pomoc ;p

Mam problem przy wymianie karty graficznej-mam obecnie gf fx 5200, a interesuje mnie coś pokroju gf 6600 lub ciut nowsze. Moja karta ma pamięć DDR, a ta druga DDR2 - to różnica wyklucza wymianę, czy można to bez problemu zrobić?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zmienić kartę jej pamięć nie ma tu znaczenia. Karty nie mógłbyś wymienić np. gdybyś miał AGP i próbował wcisnąć tam PCI-E.

Różnica między DDR a DDR2 jest taka że ta druga jest szybsza. Ale według mnie lepiej nie wymieniać na DDR2 tylko poszukać karty z DDR3.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz zasilacz?

srebrny :confused: a czy to przy tym sprzęcie takie ważne jaki ma zasilacz? Co by nie miał ok 400W bez problemu pociągnie tą karte.

Żeby nie było mój noname 400W bez problemu dawał rade z zestawem jak w podpisie. Teraz jest zmieniony bo miałem takie widzimisię a nie wielką potrzebę :laugh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jednak zaczął od wymiany zasilacza, bo no-name może Ci z powodzeniem spalić tą kartę, którą sobie kupisz (i zresztą nie tylko kartę). Poza tym jeśli to jest no-name, to te 400W spokojnie można podzielić przez 2 jeśli chodzi o rzeczywistą moc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz wziąśc np. tą karte

Ta karta jest pod PCI-E.

lub tę radeon x1650

A Radeon'y x1650 do najlepszych nie należą, a nawet jeżeli to i tak ten jest już niedostępny.

Z używanych możesz wziąć ten X1950 Pro lub ten X1950 GT, tyle że są to licytacje, do 200zł ciężko znaleźć coś dobrego pod AGP, chociaż ja używanego sprzętu nie polecam...

Zasilacz do wymiany jeżeli chcesz żeby to wszystko długo działało.