Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sowa

Pliki zdalne na serwerze ftp

Polecane posty

Witam,

Mam taki problem: nie mam możliwości usunięcia ani zmiany atrybutów dla folderów na serwerze ftp. Mam pełne uprawnienia administracyjne, serwer jest wykupiony na prywatnym hostingu.

TC wyświetla komunikat, że nie istnieje możliwośc zmiany atrybutów dla plików zdalnych.

Czy istnieje jakaś możliwośc zmiany plików/folderów zdalnych, na takie, które można modyfikować? Ewentualnie jak to obejść by pousuwać te katalogi i stworzyć nowe o atrybucie 777?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to są katalogi, które sam stworzyłeś? Jeśli tak, to czy stworzyłeś je przez skopiowanie z komputera / stworzenie bezpośrednio na serwerze, czy może poprzez instalację np. jakiegoś dodatku do jakiejś aplikacji (postawionego skryptu)? Jeśli mówisz o katalogach stworzonych domyślnie przez serwer, a nie przez Ciebie, to ich nie ruszysz. Poza tym sprawdź w panelu administracyjnym, powinna być gdzieś opcja zarządzania danymi na koncie poprzez www.

Sprawdź sobie, czy jesteś właścicielem katalogów - klikasz prawym i wybierasz "właściwości". Lewa kolumna nazw to właściciel, a prawa to grupa do której należy plik.

Jeśli nie będziesz potrafił tego ugryźć, to pisz do supportu - nie po to płacisz, by mieć problemy :) Tylko wcześniej sprawdź, czy gdzieś nie mają jakiegoś FAQ :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są to katalogi, które sam stworzyłem oraz pliki wrzucone na serwer przez użytkownika. Zostały one stworzone na serwerze za pomocą Total Commandera.

cPanel posiada menadżera plików, jednak i on odmawia dostępu do tych katalogów.

Gdzie mam sprawdzić czy jestem właścicielem tych katalogów? W żadnym z programów/menadżerów nie widzę opcji obejrzenia właściwości plików.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klikasz prawym na plik / katalog i tam masz właściwości (dla uściślenia mam TC:UP).

Skoro masz taki problem, że przez cPanel też nie da się, to sugeruję od razu pisać do biura obsługi klienta, czy gdzieś tam do adminów, niech się tym zajmą / wyjaśnią.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...