toporek44 Napisano Czerwiec 11, 2016 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 11, 2016 Zacznę od tego że mam słuchawki już 4 mies z gwarancją na 2 lata i chciałbym się zapytać co może być przyczyna mojego problemu i czy podlega on gwarancji? Problem: Od ostatniego miesiąca dźwięk w prawej słuchawce przerywał tzn. raz był a raz nie, że tak powiem jak się lekko postukało w prawą słuchawkę to działały, a teraz w ogóle, nic żadnego dźwięku w prawej słuchawce, mam przypuszczenia, że jakiś kabelek mi się w środku oderwał. Proszę o szybką odpowiedź Słuchawki: Razer Kraken USB Ile wynosiłby koszt naprawy oraz czy sam bym tego nie mógł zrobić,jeśli by to było możliwe? (w komputerze wszystko jest ok sterowniki i te sprawy ) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deffik Napisano Czerwiec 11, 2016 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 11, 2016 Koszt naprawy będzie wynosił tyle, ile koszt odniesienia/odesłania do sklepu, w którym kupiłeś. Samodzielna naprawa najprawdopodobniej będzie się wiązała z utratą gwarancji, więc nie kombinuj i oddaj do sklepu na gwarancję. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toporek44 Napisano Czerwiec 11, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 11, 2016 ok dzięki, czyli mówiesz że będzie to podlegać gwarancji? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
webtom Napisano Czerwiec 11, 2016 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 11, 2016 Jeżeli słuchawki nie mają widocznych uszkodzeń mechanicznych, to powinno. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toporek44 Napisano Czerwiec 11, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 11, 2016 Dzięki. Temat do zamknięcia Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Irenez Napisano Czerwiec 11, 2016 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 11, 2016 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę autora o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...