Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

zizou666

"Windows explorer has stopped working" zaraz po uruchomieniu.

Polecane posty

Cześć,

dzisiaj napotkałem na problem ze swoim systemem. Mianowicie bawiłem się trochę w konfigurowanie programów/interfejsów audio na swoim komputerze i prawdopodobnie ściągnąłem coś niedobrego z sieci. Microsoft Security Essentials poinformował mnie, że z danym plikiem coś jest nie tak. Czym prędzej chciałem więc usunąć dany plik, jednak nie widziałem go nigdzie. Stwierdzilem więc, że antywirus sam się go pozbył. Po jakimiś czasie, kiedy uruchomiłem komputer ponownie, po zalogowaniu się i pojawieniu się ekranu powitalnego zamiast wejść na pulpit pojawia mi się informacja, że "Windows explorer has stopped working". Pod spodem mam informację o szczegółach problemu:

Problem signature:

Problem Event Name: BEX64

Application Name: explorer.exe

Application Version: 6.1.7601.17514

Application Timestamp: 4ce7a144

Fault Module Name: StackHash_1dc2

Fault Module Version: 0.0.0.0

Fault Module Timestamp: 00000000

Exception Offset: 0000000000000000

Exception Code: c0000005

Exception Data: 0000000000000008

OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.48

Locale ID: 1045

Additional Information 1: 1dc2

Additional Information 2: 1dc22fb1de37d348f27e54dbb5278e7d

Additional Information 3: cbc5

Additional Information 4: cbc5ec6970b2af35927ad67117ca57e2

Trochę googlałem i próbowałem wskórać coś samodzielnie, jednak z tego co widzę na stronce z Microsoftowym supportem, to jest to problem, który mógł zostać spowodowany przez różne czynniki. Wiem, że pewnie są jakieś programy/sposoby, przy pomocy których można by dojść co jest problemem i to rozwiązać.

Nie działa tylko eksplorator i nie widzę pulpitu (czarny ekran). Kiedy uruchamiam jakieś zadania z poziomu menadżera zadań to jest ok.

Zależy mi na naprawie bez konieczności reinstalowania systemu, gdyż mam sporo cennych danych (i niestety nie robiłem kopii zapasowych systemu sad_prosty.gif ).

Jeszcze skrótowa specyfikacja kompa, choć nie wydaje mi się, żeby w tym przypadku była istotna:

Windows 7

Core i5 4590 3.3GHZ

8 GB RAM

karta Radeon R9 200 Series

Z góry dzięki za jakąś Waszą pomoc.

EDIT: Ok, już sobie poradziłem. Skanowanie Malwarebytes + Security Essential i naprawianie rejestru Ccleanerem pomogło ;) Temat do zamknięcia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...