Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

spoonsports

Brak dostępu do internetu...

Polecane posty

Witam

Mam problem otóż wieczorem wyłączyłem laptopa jak zawsze. Na drugi dzień po odpaleniu nie było już internetu (cały czas jest żółty wykrzyknik na zasięgu wi-fi ). Myślałem że to problem z siecią, ale od 2 dni widnieje ten wykrzyknik. Postanowiłem sprawdzić i na starym stacjonarnym komputerze wszystko jest ok, jak i również na telefonie z androidem po podłączeniu wszystko śmiga, wiec problem jest z laptopem. Przeszukałem google, próbowałem wpisywać recznie ip i dns, zainstalować nowe sterowniki, ale to nic nie pomogło więc zwracam się z prośbą do Was.

Laptop to lenovo y560 , router d-link dir-300

Załączam zdjęcie ipconfig/all

http://www48.zippyshare.com/v/1223014/file.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj spingować router: cmd > ping 192.168.0.1 i zobacz czy idzie, czy wywala komunikaty o, że nie można nawiązać połączenia.

Usuń sieć z laptopa (Centrum sieci i udostępniania > zarządzaj sieciami bezprzewodowymi> ppm na nazwę twojej sieci i usuń) i na nowo wklep do niej hasło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakiś anty wirus nagle zaczął blokować połączenie dla tej kart sieciowej? Może masz jakiś firewall, który może wpływać na poprawne działanie połączenia? Sprawdź.

Mam tylko oryginalnie zainstalowany McAfee, zapory wyłączyłem - nadal nie łape sieci

Spróbuj spingować router: cmd > ping 192.168.0.1 i zobacz czy idzie, czy wywala komunikaty o, że nie można nawiązać połączenia.

Usuń sieć z laptopa (Centrum sieci i udostępniania > zarządzaj sieciami bezprzewodowymi> ppm na nazwę twojej sieci i usuń) i na nowo wklep do niej hasło.

Już wcześniej to robiłem jednak również bez rezultatu :(

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...