ZxiamtaO Napisano Styczeń 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2014 Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z wyżej wymienionym BlueScreenem. Wywala w losowych momentach, raz przy konfiguracji sieci, raz podczas grania. Spisałem sobie szczegóły:Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 3b BCP1: 00000000C0000005 BCP2: FFFFF80002E9E5FE BCP3: FFFFF8800BE79E00 BCP4: 0000000000000000 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\012014-20997-01.dmp C:\Users\Darek\AppData\Local\Temp\WER-25038-0.sysdata.xmlPrzeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt____________________________________________________________________________Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 50 BCP1: FFFFF900C508F7A0 BCP2: 0000000000000000 BCP3: FFFFF960007ADC51 BCP4: 0000000000000000 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\011814-16192-01.dmp C:\Users\Darek\AppData\Local\Temp\WER-28641-0.sysdata.xmlPrzeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt_____________________________________________________________________________To z ostatnich dwóch takich sytuacji. Jeśli ktoś zna przyczynę i ewentualnie jak to naprawić to proszę o odpowiedź. Pliki z opisu z końcówką .dmp chciałem wrzucić w załącznikach, lecz "Błąd Nie masz uprawnień by wgrywać ten rodzaj pliku" Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Styczeń 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2014 Jeśli chodziłoby o sprzęt, w pierwszej kolejności sprawdziłbym RAM. Natomiast bardzo prawdopodobne, że to problem programowy, a tu może być winne w zasadzie wszystko (zacząłbym od sterowników - szczególnie karty graficznej czy też od antywirusa). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZxiamtaO Napisano Styczeń 20, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2014 Czyli spróbować przeinstalować programy typu sterowniki i antywira tak? I jak "sprawdzić ram"? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Styczeń 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 21, 2014 Na pewno najpierw spróbować aktualizacji. Możesz też skorzystać z narzędzi systemowych służących do weryfikacji sterowników czy też do kontroli plików systemowych. A jeżeli bluescreeny pojawiły się stosunkowo niedawno, nie zaszkodzi po prostu spróbować przywracania systemu.Jeśli chodzi o sprawdzanie RAMu: klik, IMO najlepiej użyć programu Memtest86+ (bardziej szczegółowa instrukcja i testować przez minimum trzy, cztery cykle). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...