Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

trocek

Myszka się przycina, klatkuje komputer

Polecane posty

Witam mam taki problem, że gdy włącze komputer, uruchomi się system, to od samego początku jak rusze myszką to Ona klatkuje, po prostu co jakiś czas mi się przytnie np co 2 sek. dosłownie na moment, ale to nie tylko myszka, wszystko klatkuje filmiki, gry, dzwięk. Jeżeli komputer chwile pochodzi problem ustępuje, ale czasami zdarza się tak że znowu zacznie klatkować.

Zrobiłem format komputera, ale problem się nierozwiązał. Mam system Windows XP.

O ot mój sprzęt:

AMD Athlon Dual Core

Processor 4850e

2.50Ghz, 2GB Ram

Karta graficzna: NVIDIA GeForce 9500GT

Jeżeli będzie potrzeba moge podać więcej danych

Jestem dosyć zielony w tym, więc prosze mi pomóc, w miare możliwości w prostym języku, jak moge ten problem rozwiązać, Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilacz sprawdzasz zdejmując bok obudowy. Wszystkie dane powinny być napisane na jego boku lub pod spodem.

Zdarzają się też modele, które mają dane rozpisane z tyłu, wtedy będziesz musiał niestety wyjąć zasilacz.

Jeżeli masz komputer z marketu i boisz się o plombę, to sprawdź umowę. Tam zazwyczaj jest podana marka i moc zasilacza.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie, czy jest możliwość naprawy bez wkłądu finansowego? Takie rozwiązanie było by na daną chwilę lepsze, a w przyszłości gdybym chciał wymienić to jaka cena wchodzi w gre?

POwiem Ci, że mój komputer czasami nie chce się włączyć, albo niezałącza się monitor, to też możę być wina zasilacza?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach