Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

makemebad

Problem z dostawcą internetu

Polecane posty

Witam,

chciałem opisać mój problem z dostawcą internetowym.

Od początku kwietnia (kiedy zmieniłem internet z 2Mb/s na 4Mb/s) zaczęły się problemy z internetem. Lagi, rozłączenia.

Sąsiedzi mają internet od tego samego dostawcy i u nich też jest nieciekawie. Lagi w grach dochodzą do 4-5k. Do tego rozłączenia, czasem nawet kilka razy w ciągu minuty. Dzwoniłem, prosiłem dostawcę. Niestety to co usłyszałem zdziwiło mnie - "To nie jest nasza wina. Będziemy pracować nad nadajnikami, może wtedy się poprawi".

Czy to ma być żart? Złożyłem podanie o to aby nie płacić za miesiąc maj, ponieważ nie miałem praktycznie internetu, ale co mogę zrobić jeszcze? Skoro dostawca nie jest w stanie zapewnić stabilnych łącz, czemu zaoferował mi zwiększenie prędkości? Prawda jest taka, że z internetu korzystać nie mogę. Lagi i rozłączenia występują tak często, że o graniu czy przeglądaniu internetu nie ma mowy. Wiem, że to nie forum prawne jednak chciałbym spytać czy mogę coś w tej sprawie zrobić, bo skoro ten problem może trwać wiecznie to nie wiem czy wytrzymam kilkaset rozłączeń dziennie w losowych godzinach. Dostawca raczej zobowiązał się do prawidłowego dostarczania mi internetu.

Mieszkam przed małym miasteczkiem. Dostawca internetu to:

http://lcs.pl/

Niestety nie mogę wybrać innego dostawcy.

Czy mogę coś w tej sprawie zrobić aby dostawca ruszył cztery litery i wziął się w jakimś stopniu za swoich klientów.

Jeżeli złe miejsce, nie ten dział - proszę o przeniesienie. Jednak proszę również o nie kasowanie tematu. Każda pomoc się przyda i każda porada.

Router jaki posiadam to Tenda W331 R+ oraz internet połączony jest z anteną na dachu (antena działa jako router a router - switch). Nadajnik mam ok. 200m od mojego domu - przy szkole.

@Połączono - politan

Witam,

chciałbym opisać mój problem. Po podpisaniu aneksu w u dostawcy, u którego posiadam internet, została zmieniona prędkość internetu z 2Mb na 4Mb. Na początku było wszystko okej. Niestety później zaczął nawalać mi router. Został on wymieniony jednak występują nadal. W innej postaci. Mianowicie - internet działa bez problemu, czasem się rozłączy jednak rzadko. Podczas gry występują straszne lagi, chwilowe. Jednak uciążliwe. Czasem dochodzi do 2000 pingu. Tak nie powinno być. Dostawca tłumaczy się tym, że u niego jest wszystko w porządku. Podobno nie potrafi mi pomóc. Więc co mógłbym w tej sytuacji zrobić? Dodam, że gdy miałem internet 2Mb (od tego dostawcy wówczas takie problemy nie występowały). Sąsiedzi mają ten sam internet. Jeden ma 4Mb (ma problemy jak ja) oraz drugi 2Mb (zero problemów, chociaż nie gra w gry przez internet więc ciężko określić czy ma lagi).

Router jaki posiadam to Tenda W311R+

Do routera są podłączone dwa komputery oraz jeden kabel z anteny (router działa jako switch a antena jako router). Antena na dachu to Nano Station M2. Nadajnik mam w szkole oddalonej ok. 200m ode mnie.

No to tyle. Jeżeli będziecie potrzebować więcej info, na pewno podam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, jedyne co ci zostanie to postraszenie go, że rozwiążesz umowę i to samo zrobią sąsiedzi itd. Samym paradoksem jest ten tekst:

To nie jest nasza wina. Będziemy pracować nad nadajnikami, może wtedy się popraw

Nie jest ich wina, ale będą pracować nad nadajnikami, może się poprawi... Praktycznie nie masz innej opcji jak rozwiązanie umowy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...