Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

rozszczepek

Rozwiązany: Problem z karta graficzna

Polecane posty

Witam.

Na wstepie chcialbym zaznaczyc, ze jestem laikiem i prosze o wyrozumialosc.

Niedawno kupilem skladaka (posilkowalem sie opiniami ludzi z tego forum, za ktore jeszcze raz dziekuje :) ).

Nigdy w zyciu nie podlaczalem karty graficznej i nie wiem co jest grane.

Przysalli mi juz zlozony sprzet, ale wyjeli karte graficzna ze wzgledow bezpieczenstwa jak zaznaczyli.

Zainstalowalem system. Zainstalowalem wszystkie sterowniki do plyty glownej. Teraz wpinam karte graficzna do plyty glownej i podpinam karte graficzna do zasilacza. Po uruchomieniu komputera system sie uruchamia, ale monitor nie reaguje (nie wyswietla obrazu). W tym momencie chyba powinienem wgrac sterowniki, ale nie bardzo jest jak....

model karty to MSI R6850

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie po podlaczeniu zasilacza do karty odpalam komputer i widze ciemnosc :(

podlaczam bezposrednio zasilacz do tego wejscia http://1.bp.blogspot.com/_ACLgTlLlq0E/TRxe...SI.R6850_04.jpg

nie wiem moze ja cos zle robie, bo w komplecie byla taka przejsciowka

http://www.chip.pl/images/testy/podzespoly...g/image_preview

ta po lewej stronie ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej karcie sa dwa wejscia i zeby podlaczyc monitor potrzebna jest przejsciowka.

Wyglada na to, ze karta jest ok, ale pojawil sie inny problem. Aby zalozyc przejsciowke do prawidlowego wejscia na karcie musialem ja troche odkrecic i jest teraz tylko zaczepiona na plycie glownej.