Zerril281 Napisano Październik 1, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 1, 2011 Witam, od jakiegoś czasu przy każdym uruchomieniu Windowsa wyskakuję mi okienko z taką oto informacją - "savedump. exe nie może znaleźć składnika. Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono dbgeng.dll. Ponowne zainstalowanie tej aplikacji może naprawić ten problem". Przeszukałem folder w którym powinien być ten plik i on ciągle tam jest... Wie ktoś jak można to naprawić? Dodam jeszcze że nie nie zauważyłem żeby Windows działał jakoś specjalnie inaczej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Październik 2, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 2, 2011 Plik może być po prostu uszkodzony. Jaki masz system? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...