Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sroczka92

Program do posprzątania i przyspieszania system Windows 7

Polecane posty

Witam potrzebuje rady mam system Windows 7 od ponad roku i przydało by się go troszkę posprzątać po skanować czy nie niema wirusów itp.Mam Cclinera i awasta. Jakie jeszcze programy polecicie do systemu by go oczyścić i by troszkę go przyspieszyć bo troszkę za mula nie zamierzam fermata robić może macie jakieś rady ?I programy Itp nie znam się an tym.Obecie aktualizuje przez program Driver Easy sterowniki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avasta nie polecam zdecydowanie, ściągnij kasperskiego, masz wtedy triala na miesiąc, a komputer wyczyści bardzo porządnie z wszelkiej maści popularniejszych żmijowatych wisusów..., co do CCleaner'a, to możesz go zostawić, bo też ładnie ustawia pliki. W każdym razie zrezygnuj z avasta ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ccleaner, Odkurzacz do dysku i rejestru.

I co mu da to, że wyczyści rejestr CCleanerem? Ten program nie potrafi przeprowadzić defragmentacji rejestru, więc rozmiar rejestru się nie zmieni. Jedyne co to da, to jeszcze większa fragmentacja po utworzeniu kolejnych kluczy/wartości. Odkurzacz to w ogóle jest ciekawe narzędzie, które słynie z tego, że często rozwala systemy. CCleaner niby też, ale jednak jest bezpieczniejszy. Proszę zapoznaj się z zasadami działania rejestru i dopiero potem polecaj narzędzia, które niczego pozytywnego nie dadzą, a docelowo mogą jeszcze zmniejszyć szybkość działania systemu.