Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

pirania100

mój komputer nie widzi dysku przenośnego samsung

Polecane posty

witam

jestem tu poraz pierwszy w celu uzyskania pomocy( jestem laikiem w tych sprawach). po podłączeniu do kompa dysku samssung model HXMU032DA/E22 działa ale podczas kopiowania danych na dysk coś się stało i teraz komp nie widzi nic poza dyskiem I a nie smsung , nie moge go otworzyć i przekiować czegokolwiek, natomiast działa na psps3 i da się z niego przekopiować dane na dysk w psp3 . zmieniałam pable i nic, pojawa mi się tylko komunikat by sformatowac dysk ale po długim oczekiwaniu pokazuje się komunikat że windows nie mógł przeprowadzić do końca formatowania.

proszę o pomoc

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobną sytuacje ostatnio,

'odpięcie od PS3 : ok - wizyta w moim kompie : ok - wizyta w laptopie u ojca : ok - wizyta w innym kompie : nie widzi dysku w eksploatorze windows (w menedżerze urządzeń jak najbardziej)'

okazało się, że pojawiły się błędy na tablicy FAT (bo dysk fabrycznie był sformatowany pod FAT32), generalnie uszkodzenia systemu plików.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do S.M.A.R.T. dysku powinieneś się jakoś dopchać. Podłącz ten dysk, uruchom program HDDScan. Wybierz z listy ten dysk, który sprawia problemy i odczytaj S.M.A.R.T. Na forum wrzuć wyniki.

Ściągnij i wypal obraz płyty Parted Magic, odpal z niej kompa i sprawdź, czy z tej płyty będziesz miał dostęp do dysku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GTAIVKiller

Mam przykład mój seagate na usb 1TB Vista 32bit home nawet po recovery i kompletnej aktualizacji nie widziała tego dysku. Na tym samym lapku jak zainstalowałem XP to widział jak zbootowałem linuxa z płyty również dysk był widoczny. Czytałem swego czasu dużo na ten temat na różnych forach i po prostu Vista ma coś problemy z dyskami na usb jeden widzi innego nie i nikt nie wie dlaczego.