Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość

Rozwiązany: Licencja studencka Adobe Photoshop

Polecane posty

Podepnę się pod temat, bo w sumie mam podobny problem i nie widzę sensu, aby spamować nowym.

Jestem studentem na studiach prywatnych i w zw. z tym mam pytanie odnośnie Photoshopa (moim zdaniem znowuż znacznie wygodniejszego niż GIMP - może dlatego, że się przyzwyczaiłem do tego programu trochę). Jak to jest z licencjami studenckimi? Jakiś czas temu słyszałem, że PSa w tej wersji można nabyć już od ok. 300 zł (a może nieco więcej?), a z tego co widzę, nowsze wersje studenckie kosztują ok. 800-900 zł. Czyli jakby nie patrzeć, wciąż sporo, choć nie jest to już cena zaporowa. Zaznaczam, że nie studiuję żadnego kierunku zw. z grafiką ani informatyką.

EDIT:

Tu mam link o Photoshopie w wersji dla studentów za 175 zł klik! Chociaż z tego co się doczytałem wynika raczej, że nie wygląda to tak pięknie i pewnie do dziś promocja już (od dawna) nie obowiązuje.

Jeden problem-jeden temat, zatem raczej nie podpinamy się pod cudze tematy.-org

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej nie wypali bo firmy Adobe, Autodesk chcą wychować sobie pokolenie grzecznych informatyków/grafików, którzy później będą kupowali grzecznie pełne licencje ich softu. Rozdają więc soft za pół darmo - ale tylko tym którym się opłaca. Zmaczy się że chyba nie opłaca im się dawać Tobie licencji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputronik sprzedaje CS 5 Extended EDU za niecały tysiąc złotych.

Strona oficjalnego dystrybutora Adobe w Polsce: link napisz do nich, może mają lepszą ofertę.

Tu masz opis jak odbywa się potwierdzenie licencji: http://www.adobe.com/pl/education/students...ligibility.html

Można też kupić taką licencję bezpośrednio od Adobe: https://store2.adobe.com/cfusion/store/html...me&fpr=true. 200 dolarów + VAT.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość